گردهمایی مداحان و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان شهرکرد در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۸۰۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حسن انصاری، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرکرد در این مراسم، ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان گفت: مداحان، مروجان تشیع و اسلام ناب و سیره و سبک زندگی دینی در جامعه هستند.

وی، افزود: همه ما، بخصوص مداحان باید به مسائل روز توجه کنیم و نسبت به حیله و مکر دشمن در مورد مسائل روز نقش بیدار کننده و آگاهی بخش داشته باشیم.

انصاری، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، در خصوص نقش مداحان در جامعه و رسالت این قشر تأثیرگذار در اصلاح سبک زندگی دینی و اسلامی مردم، به بیان نکاتی در این خصوص پرداخت.

وی، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی را وظیفه ای خطیر و مهم برای مداحان دانست.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان چهار محال وبختیاری نیز در این گردهمایی، به تشریح اهمیت مداحی در جامعه اشاره کرد و به تأسی از بیانات رهبر انقلاب، گفت: معظم له، منبر مداحی را یکی از باشرافت ترین منبر ها می دانند.

حجت الله کیانی، افزود: سازمان بسیج مداحان حدود چهارسال است که تاسیس شده و جای کار بسیاری دارد که با برگزاری چنین گردهمایی هایی باید نواقص آن را برطرف کرد و برای هرچه شکوفاتر شدن استعداد مداحان تلاش کنیم.

در این نشست، پیرامون برنامه های آینده بسیج مداحان استان و هیئت های مذهبی شهرستان، هم اندیشی شد و در پایان یکی از مداحان اهل بیت به مولودی خوانی درمدح و منقبت حضرت مهدی (عج) پرداخت.

ارسال نظرات