فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: افزون بر هفت هزار نفر از اقشار مختلف مردم دارالعباده با 160 دستگاه اتوبوس به مرقد حضرت امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۰۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: افزون بر هفت هزار نفر از اقشار مختلف مردم دارالعباده با 160 دستگاه اتوبوس به مرقد حضرت امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
 
سردار اکبر فتوحی امروز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زائران دارالعباده از عصر روز چهارشنبه 13 خرداد ماه در یزد و 9 شهرستان تابعه استان برای حضور در بیست و ششمین عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، عازم حرم آن عزیز سفر کرده می شوند .
 
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کاروان ها همه ساله جمع زیادی از مردم ولایتمدار برای عهد و پیمان مجدد با حضرت امام راحل (ره ) با خودروهای شخصی در این مراسم شرکت می کنند .
 
فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: حضور گسترده و مردمی اقشار گوناگون در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی نشان دهنده عشق و ارادت قلبی مردم به امام خویش است .
 
فتوحی تاکید کرد: اعزام کاروان های زائران به مرقد منور حضرت امام خمینی(ره) جزو مهمترین و بزرگ ترین فعالیت های فرهنگی استان است.
 
وی گفت: انجام برنامه های متنوع فرهنگی در حاشیه اعزام زائران به مرقد ایشان نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ انقلاب ایفا می کند.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات