به زودی منتشر خواهد شد

«منشور معارف انقلاب اسلامی»؛ بررسی پیام رهبر انقلاب در اولین سالگرد ارتحال امام(ره)

کتاب «منشور معارف انقلاب اسلامی» با محوریت بررسی پیام دهم خرداد ۱۳۶۹ حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۱۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «منشور معارف انقلاب اسلامی» پیام دهم خرداد 1369 حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شرح آن بر اساس برگزیده‌ بیانات حضرت امام(ره) و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، در 262 صفحه توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر خواهد شد.

کتاب حاضر حاوی دو فهرست اجمالی و تفصیلی است که در دو بخش و 12 فصل با عناوین "زنده داشتن یاد، راه و درس امام"، "تحقق اسلام، بزرگترین وظیفه"، "عدالت اجتماعی و قسط اسلامی"، "وحدت کلمه"، "حفظ عزّت و کرامت انقلابی"، "تکیه بر مردم" ، "همکاری دولت و ملّت" ، "سازندگی و آبادانی کشور" ، "گسترش دانش و تحقیق" ، "روحانیّت متعهد انقلابی"، "بزرگداشت وفاداران فداکار" و "دوران 10 ساله‌ حیات مبارک امام خمینی(ره)" منتشر خواهد شد.

این کتاب ویژه‎ عموم و به خصوص برای نسل جوان و فرهیخته ما که خود را امانتدار بار مسئولیّتی می‌دانند که انقلاب و نظام بردوش آنان نهاده است و در مقاطع مختلف به حمایت و تلاش و مجاهدت برای استمرار و استقرار انقلاب و تعالی نظام اسلامی اهتمام دارند، به عنوان یک منبع مختصر و گویا تدوین شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ تهیّه آثار این انتشارات می‌توانند با شماره تلفن‌های 66493548 و 66483695 تماس بگیرند و یا به اینجامراجعه کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار