یکی از اعضای اعزامی به یمن:

کشتی نجات ایران، یمن را صدر رسانه‌ها کردی

ک تکنسین بیهوشی اعزامی به یمن گفت: جو رسانه‌ای همیشه در اختیار عربستان بود و ما با حرکت کشتی نجات به سمت یمن توانستیم مردم یمن را در صدر رسانه‌ها قرار دهیم.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۴۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، در نشست آیین تجلیل از تیم پزشکی اعزامی به همراه کشتی نجات به یمن به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی صبح امروز در سالن جلسات این سازمان سازمان درباره کمک‌های ارسالی ایران با کشتی نجات به یمن هادی جعفری گفت: ما با اهداف انسان‌دوستانه و برای رساندن کمک‌های پزشکی و دارویی و غذایی در این طرح قدم برداشتیم.

وی به ایجاد جو رسانه‌ای در جامعه جهانی اشاره کرد و گفت: این جو رسانه‌ای همیشه در اختیار عربستان بود و ما با حرکت کشتی نجات به سمت یمن توانستیم مردم یمن را در صدر رسانه‌ها قرار دهیم.

این تکنسین بیهوشی افزود: کشتی نجات به جامعه جهانی نشان داد که در منطقه چه کسی مدافع امنیت و حامی مظلومین و صلح است و چه کسی امنیت منطقه را از بین می‌برد.

جعفری گفت: از قبل برنامه‌ریزی شده بود که ما در یکی از بیمارستان‌های یمن حضور داشته باشیم که بنا به مصلحت‌اندیشی‌ها و دلایل سیاسی امکان‌پذیر نشد.

وی خاطر نشان کرد: ما تمامی خطرهای این سفر را از بابت حمله احتمالی به کشتی نجات یا تهدید دزدان دریایی را به جان خریده‌ بودیم تا به هدفمان که رساندن کمک‌های دارویی و غذایی به مردم یمن بود دست پیدا کنیم.   

در این نشست دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی از دکتر شاهین محمد صادقی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید پزشکی؛ دکتر حیدری، فوق تخصص جراحی قفسه صدری؛ هادی جعفری، تکنسین بیهوشی؛ یدالله سیاوش، نماینده قشر پرستار و دکتر جواد زاده، متخصص طب اورژانس تجلیل کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار