مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

تقویت بصیرت در جامعه راهکار مقابله با دشمنان انقلاب و نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: بهترین راه برای مقابله با دشمنان تقویت بصیرت و معرفت در جامعه است و باید با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب، حفظ وحدت و اتحاد ملی بر استحکام درونی خود بیافزاییم تا دشمنان در برابر این سد مستحکم ناکام و ناامید شوند.
کد خبر: ۸۵۲۴۰۱۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در نشست بصیرتی و معرفتی که در مهدیه بزرگ شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم در بزرگداشت اعیاد شعبانیه برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ماه شعبان و مولودین این ماه اظهار کرد: ماه شعبان،ماه پیامبر خاتم است و در این ماه توصیه فراوان به عبادت و روزه داری و شب زنده داری شده است و باید خود را آماده ورد به شهرالله اکبر نماییم و از این فرصت استفاده درست کنیم.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی ما به تمام معنی از مرام و عشق اهل بیت(ع) سرچشمه گرفته است و رهبر عزیز این انقلاب از سلاله پاک حسینی است که تمام قد محو عشق حسین(ع) است و وجودش رحمتی بی بدیل است که رهنمودهای آن حضرت چنان آگاهانه و راهبردی است که دشمنان جرات کوچکترین بهانه یا تعارضی را ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: امروز کشور اسلامی ما طبق فرمایش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب باشد بصیرت،هوشیاری،وحدت،ایستادگی و نسبت به اقتصاد مقاومتی برای حفظ سیاست های بلند مدت کشورمان هماهنگ باشیم و دولت اسلامی را در تمام زمینه ها حمایت کنیم.

وی با اشاره به تحولات منطقه ای و جنگ های نیابتی آمریکا در منطقه غرب آسیا گفت: امروز آمریکا جنگ های نیابتی را در سوریه،عراق و یمن و سایر کشورهای اسلامی به راه انداخته و تلاش می کند تا از این طریق به جمهوری اسلامی و محور مقاومت فشار وارد کند.

شریفی تصریح کرد: امروز داعش خط مقدم اسرائیل در برابر محور مقاومت است و دشمنان برای مقابله با محور مقاومت، داعش را به نام اسلام در برابر اسلام قرار داده اند.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری و توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب بیان کرد: بهترین راه برای مقابله با دشمنان تقویت بصیرت و معرفت در جامعه است و باید با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب و حفظ وحدت و اتحاد ملی بر استحکام درونی خود بیافزاییم تا دشمنان در برابر این سد مستحکم ناکام و ناامید شوند.

در این مراسم کیکی به ورزن تقریی 700 کیلو در گرامیداشت مولودین ماه شعبان به شکل ضریح امام حسین(ع) تهیه که توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود برش خورد و در بین شرکت کنندگان توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار