مسئول اردویی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، از حضور بیش از 5000 هرمزگانی به مراسم بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۴۰۳۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، رسول جهانداری مسئول اردویی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن تسلیت فرارسیدن  بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) از  اعزام زوار عاشق و دلسوخته آن حضرت به مرقد مطهر ایشان خبرداد.

جهانداری برنامه های فرهنگی را از جمله مهم ترین برنامه های این اعزام عنوان کرد و اظهار کرد: مسابقات فرهنگی، توزیع بسته های فرهنگی، پخش زندگی نامه و وصیت نامه های شهدا و حضور بسیج طلاب و روحانیون، از جمله برنامه های فرهنگی این حرکت پر شور می باشد.

جهانداری،افزود: بیش از 80 دستگاه اتوبوس، سه رام قطار و یک فروند هواپیما  برای این اعزام تدارک دیده شده و آمبولانس، تیم‌های پزشکی، بهداشت با کلیه تجهیزات مورد نیاز نظیر دارو، پزشک و تجهیزات کمک های اولیه و هچنین پلیس کاروان‌ها را همراهی می‌کنند.

وی یادآور شد: امروز حرکت امام خمینی(ره) الگوی بسیاری از کشورهای عدالتخواه و جنبش های اسلامی شده است.

مسئول اردویی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، تصریح کرد: همه ما خود را مدیون امام و خون شهدا می دانیم و باید در مسیری حرکت کنیم که در راستای اهداف آن بزرگواران است و باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا آن پرچمی را که امام خمینی(ره) در کشور عزیز ما برافراشته بر زمین نماند و در سایه الطاف الهی و رهنمود های مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) به دست مبارک حضرت ولی عصر(عج) برسد.

ارسال نظرات