جانشین سپاه ناحیه میامی:

اندیشه امام خميني الگوي پذيرفته شده در جهان است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: اندیشه و تفکرات امام راحل(ه) نه تنها در منطقه بلکه فراتر از اين حوزه جغرافيايي در جهان پذیرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۲۴۰۸۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، غلامرضا فلاحتی در دومین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) كه در سالن جلسات فرمانداری میامی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مسائل اخیر کشورهای اسلامی و اهداف شوم دشمنان اسلام برگزاری باشکوه مراسم14خرداد ضروری بوده و پاسخی دندان شکن بر نیّات و اهداف دشمنان خواهد بود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال امام یادآور آرمان های بزرگ امام راحل است و بر همه ما لازم است که اندیشه آن پير فرزانه را به نسل جوان و مردم یادآوری کنیم که این نظام براساس استقلال کشور و تعالی فرهنگی شکل گرفته و این آرمان و اندیشه امام راحل است و باید آن را دنبال کنیم.


معاون فرماندار شهرستان میامی نيز بر همکاری خوب دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت برگزاری هرچه با شکوه‌تر بیست و ششمین سالگرد امام راحل و اعزام زائران به مرقد امام خميني(ره)‌ تأکید کرد.

حسین ایمانی گفت: انقلاب اسلامی و ملت ایران همیشه مدیون حضرت امام خمینی(ره) هستند.

در این جلسه شورای اسلامی شهر میامی آمادگی خود را جهت برپایی ایستگاه های صلواتی و دیگر برنامه ها اعلام و تأكيد كردند: همانند سالهای گذشته در برگزاری باشکوه ارتحال حضرت امام خميني (ره) تلاش مضاعف خواهیم كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار