یادواره شهدای لیرابی شهرستان اردل برگزار شد

امام جمعه اردل در یادواره شهدای لیرابی، امام خمینی(ره) را، احیاگر مکتب عزت بخش دانست و گفت: عزت ما در گرو تبعیت از ولایت و رهبری امام خامنه ای است.
کد خبر: ۸۵۲۴۱۲۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای منطقه ممسنی، روگر و چهاربنیچه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی (ره) لیرابی برگزار شد.

امام جمعه اردل، در این مراسم، گفت: امام خمینی (ره) شهید وشهادت را نور عظیم می داند و مکتب ارزشمند امام حسین علیه السلام را از کتابها وکتابخانه ها خارج کرده و در بین جوانان ترویج و عملی نمود.

حجت الاسلام سلمانپور، افزود: حضرت امام (ره) مکتبی را احیا کرد که ادامه دهنده مکتب امام حسین علیه السلام می باشد.

وی، با بیان اینکه مقام شهدا،‌والاترین مقام است،‌ ادامه داد: امام عزیز و معمار کبیر انقلاب اسلامی، مکتب "شهدا عند ربهم یرزقونند" را در جامعه احیاء و نهادینه کرد.

امام جمعه اردل، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را احیاگر مکتب عزت بخش دانست و گفت: حکومت منحوس پهلوی باعث تحقیر ملت ما شده بود و ایران را به عنوان یک کشور تحقیر شده و ذلیل به دنیا معرفی کرده بود.

سلمانپور، اظهار داشت: این امام و شهدا بودند که ایران را از ذلت به عزت رساندند. جمله نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست بیانگر این واقعیت است که ما هرچه داریم از شهدا داریم.

امام جمعه اردل در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مذاکرات هسته ای با گروه 5+1اشاره کرد و گفت: 1+5 می خواهند عزت ایران خدشه دار شود و بگویند ما هر چه خواستیم بر ایران دیکته کردیم.

سلمانپور، افزود: امام خامنه ای شهید زنده انقلاب است و حرف ایشان این است که باید طوری حرکت کنیم که عزت کشور ما خدشه دار نشود.

وی، ادامه داد: عزت ما در گرو تبعیت از ولایت و رهبری امام خامنه ای است. و امام (ره) این مکتب غنی را به ودیعه گذاشت و امروز استکبار جهانی از اقتدار ولایت می ترسد.

این یادواره با مداحی در وصف شهدا به پایان رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار