جشن میلاد در پارک بانوان شهرکرد

همزمان با روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر و نیمه شعبان، جشن میلاد در پارک بانوان شهرکرد، برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۲۰۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر و نیمه شعبان، جشن میلاد در پارک بانوان شهرکرد، برگزار شد.در این مراسم جشن که به همت حوزه مقاومت خواهران حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد، یکی از کارشناسان فرهنگی به ایراد سخن پرداخت.

خانم امانی، با تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)،‌ گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با تحمیل جنگ هشت ساله، درصدد از بین بردن نظام نوپای اسلامی بود؛ ولی در جنگ سخت حریف ایران نشد.

وی، افزود: بعد از جنگ سخت، دشمنان به فکر تضعیف جمهوری اسلامی از راه جنگ نرم افتادند و با ابزار مختلف وارد این کارزار شدند.

امانی، گفت: در جنگ نرم، با هزینه کمتر، اقشار مختلف مردم، بویژه جوانان و نوجوانان مورد هدف قرار می گیرند و زائقه ملت و سبک زندگی مردم به تدریج دچار تغییر و تحول می شود.

وی، تصریح کرد: دشمنان در گام اول جنگ نرم، با آوردن ماهواره ها در خانه های مردم و هدف قرار دادن احساس زنان به عنوان کانون مهر و محبت خانواده شروع به فعالیت کردند و امروزه با به راه انداختن شبکه های اجتماعی فراوان و سرگرم کردن فرزندان ما به مسایل بیهوده کانون خانواده ها را مورد هدف قرار داده اند.

امانی در ادامه صحبت خود تاکید کرد: با آموزش صحیح مهارتهای زندگی و همچنین مدیریت افکار و احساسات به خانواده و فرزندان خود امنیت و آرامش را هدیه دهیم.

در پایان این جشن، مسابقه طناب کشی بین شرکت کنندگان در جشن برگزار شد و به برندگان جوایزی اهداشد.

ارسال نظرات