جشن شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) در حسینیه سنندج برگزار و 21 ایستگاه صلواتی توسط هیئات مذهبی شهرستان در شب و روز نیمه شعبان در سطح شهرستان برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۴۲۶۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اظهار داشت: جشن شب میلاد حضرت مهدی (عج) با حضور اکثریت هیئات مذهبی شهرستان و عموم مردم در شب نیمه شعبان سه شنبه شب۱۲خرداد ماه در حسینیه سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنرانی این مراسم را حجت‌الاسلام نیازی از اساتید برجسته دانشگاهی بر عهده دارد و مراسم با مداحی مداحان اهل بیت(ع) همراه خواهد بود.

حجت‌الاسلام منتشلو در ادامه یاد آور شد:همچنین به مناسبت ایام شعبانیه ویژه نیمه شعبان در هیئات مذهبی دعای کمیل و ندبه با حضور مسئولان، مداحان، عموم مردم و اعضای هیئات مذهبی در روز هشتم خرداد ماه برگزار شد.

وی همچنین بیان داشت:۲۱ ایستگاه پذیرایی صلواتی در شهرستان سنندج در شب و روز ولادت آقا امام زمان(عج) به همت هیئات مذهبی شهرستان در سطح شهرستان برپا خواهد شد.

وی افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و این نشان از ادارت مندی مردم به خاندان اهل بیت(ع) و فرهنگ مهدویت است.

ارسال نظرات