مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه فرهنگ مهدوی؛ زمینه استثمار انسانها را از بین می برد؛ گفت: مهم ترین بخش قیام حضرت مهدی(عج) برپایی عدالت است.
کد خبر: ۸۵۲۴۳۳۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
حجت الاسلام حسین اسدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار ضمن تبرک ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود اظهار داشت: باید با دعا کردن معرفت خود را نسبت به امام زمانمان بیشتر کنیم و با نگاه کردن به سیره عمل زندگی بزرگان مثل امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام زمان(عج) خود را هم بشناسیم؛ چرا که زندگی این بزرگان بر مبنای زندگی حضرت ولی عصر (عج) است.

وی بیان داشت: انتظار در لغت به معنای چشم داشت و چشم به راه بودن است و نوعی امید به آینده داشتن ولی در اصطلاح، در اسلام و به مذهب تشیع ایمان بر امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) و امید به ظهور مبارک ایشان و آغاز حکومت صالحان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار تصریح کرد: محصول انتظار اعتقادی، انتظار عملی است و در واقع منتظر واقعی کسی است که خود را آماده کند برای چنین روزی مثل یک میزبان که منتظر مهمان است و خانه خود را از هر نظر آماده پذیرایی می کند؛ منتظر هم باید خانه دل خود را آماده پذیرایی از امام زمان(عج) کند.

اسدالله پور با بیان اینکه برخورداری از رحمت الهی شامل حال منتظرانی است که در اجرای اوامر الهی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند؛ اظهار داشت: از جمله وظایف عملی منتظران دعا جهت تعجیل در فرج، حفظ تقوا، تسلیم محض امام بودن، زمینه سازی برای برقراری عدالت الهی است.

وی بیان کرد: در خصوصیات قیام حضرت هیچ ویژگی به اندازه عدالت روشنی ندارد؛ دامنه عدالت حضرت در بیشتر نقاط عالم گسترده می شود و همچون گرما و سرما در داخل خانه های مردم نفوذ می کند؛ به طوری که دیگر هیچ کس در قید بندگی و بردگی قرار ندارد.

اسدالله پور افزود: بدون شک نقش زنان در زمان غیبت کمتر از مردان نیست؛ همانطور که در رسیدن به کمال زنان مثل مردان هستند؛ بانوی مسلمان با الگو قرار دادن و شناخت نسبت به سیره عملی امام زمان(عج) می توانند نقش مهمی در جوامع امروز داشته باشند.

وی بیان کرد: یک بانوی منتظر در ابتدا باید خود را بشناسد و رفتاری مناسب داشته باشد تا بتواند زنان جامعه را ارشاد کند؛ در واقع نخستین و مهمترین وظیفه یک بانوی منتظر حفظ حجاب و عفت در جامعه است که اگر این امر در جامعه رخ دهد؛ بدون شک جامعه اصلاح خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار بیان کرد: یکی دیگر از وظایف مادران و بانوان جامعه اسلامی تربیت فرزندان لایق و شایسته است در واقع مادران و بانوان باید فرزندان خود را با حضرت مهدی(عج) آشنا کنند همانطوری که ائمه دیگر به فرزندان می شناسانند زندگی امام زمان (عج) را نیز به فرزندان آموزش دهند تا در سنین بالاتر راحت‏تر با امام زمان(عج) ارتباط برقرار کند یعنی یک ارتباط روحی و عملی داشته باشد .

اسدالله پور اظهار داشت: متأسفانه امروز یکی از مشکلات این است که مادران و بانوان خیلی امام زمان (عج) را نمی شناسند؛ آنها در ابتدا باید معرفت خود را به مهدی صاحب الزمان(عج) بیشتر کنند تا بتوانند به فرزندان خود هم انتقال دهند.

وی بیان کرد: امروزه یکی از مهمترین روش های دشمنی برای از بین بردن سلامت روانی جوامع اسلامی استفاده ابزاری از جاذبه زنان است که این امر در اروپای سنتی اتفاق افتاد و جوامع اروپا را بعد از رنسانس دچار انحطاط کرد و غربیها همین روش را برای جوامع اسلامی در نظر گرفته اند که در برخی از کشور ها موفق هم بوده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار گفت: بعد از پیروزی انقلاب تلاش های زیادی صورت گرفت ولی خوشبختانه موفق نشدند در واقع چون زنان جامعه اسلامی ایران بانوان معتقد و در مسیر حضرت زهرا و زینب (س) هستند و تا وقتی اعتقاد بر این باشد که چادر و حجاب برتر تضمین کننده جامعه است؛ دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها