دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با خانواده شهید شهسواری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان و ناحیه شاهرود و فرمانده حوزه کربلا بسطام با خانواده شهید شهسواری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۲۴۳۳۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دیدار با خانواده شهید حسین شهسواری با حضور حجت الاسلام و المسلمین شکری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و حجت الاسلام شریفی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود و فرماندهی حوزه بسیج شهری روستایی کربلای بسطام، در منزل آن شهید بزرگوار انجام گردید.

در این دیدار مادر و پدر شهید در خصوص ویژگی های اخلاقی شهید سخنانی بیان و بر پشتیبانی از ولایت و حفظ نظام اسلامی و حرکت در مسیر شهدا تاکید و از مسئولین خواستند راه شهدا را در جامعه ترویج و در این مسیر حرکت نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود شکری در این دیدار با تفقد از خانواده شهید و تاکید بر حرکت در مسیر روشن شهدا گفت: شهدا مسیر اسلام ناب را با جانفشانی حفظ و به ما سپردند و ما امروز مدیون خون آنها هستیم و باید در این مسیر حرکت نماییم و این مسیر و فرهنگ را ترویج و تبیین نماییم.

وی افزود: توجه به خانواده شهدا و تفقد از آنها تجلیل از شهدا و ایثارگری و فرهنگی صبر و شهادت است و این وظیفه هماهنگی است که با این حرکت فرهنگ شهدا را در جامعه گسترش دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان با تجلیل از صبر و بردباری خانواده شهدا در شهادت فرزندشان بیان کرد: امروز رسالت ما و شما زینبی است و باید فرهنگ ایثار و شهادت و اهداف شهدا را در جامعه گسترش دهیم و از خدا می خواهیم ما را در این مسیر یاری نماید.

این برنامه با هدف تجلیل از خانواده شهدا و همچنین عیادت پدر شهید حسین شهسواری برگزار و هدیه ای به رسم یادبود به این خانواده اهدا شد.

خاطر نشان می شود شهید حسین شهسواری از شهدای دانش آموز شهرستان شاهرود است که در سال 1347 متولد و در سی فروردین ماه سال 1364 در سن 17 سالگی در حالی که دانش آموزان سال اول دبیرستان شهید میرغفوریان بود با تیر مستقیم دشمن در منطقه عملیاتی مهران شربت شهادت نوشید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار