دبیر ستاد مراسم بزرگداشت امام(ره) استان مازندران:
دبیر ستاد مراسم بزرگداشت امام(ره) استان مازندران از اعزام 21 هزار مازندرانی به مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبرداد.
کد خبر: ۸۵۲۴۳۶۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
 به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار محمد بلباسی در گفتگو با خبرنگار کوله بار، بزرگداشت ياد و نام حضرت امام خميني (ره) را به عنوان يك حقيقت هميشه زنده وظيفه دائمي و هميشگي دانست و گفت : برگزاري باشكوه مراسم سالگرد بزرگداشت حضرت امام (ره) نماد بيعت مجدد ملت بزرگ ايران اسلامي با آرمانها و سيره حضرت امام(ره) و پيوند مجدد با مقام معظم رهبري است.
 
وی اظهارکرد:عزت جامعه امروزی ملت ما مرهون منویات امام خمینی (ره )است و آرمان وهدف آن حضرت باعث شده که دست استکبار جهانی از ایران کوتاه گردد وهم اکنون  نام ایران و ایرانی در جهان بدرخشد. 
 
بلباسی از حضرت امام(ره) به عنوان فردي عارف ، زاهد ، متقي ، حياتبخش ، شخصيتي بي بديل و وارسته ياد كرد و گفت:بیش از21 هزار نفر از مردم ولایت مدار مازندران به مرقد مطهر حضرت امام(ره) اعزام خواهند شد تا در مراسم بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت این امام عزیز شرکت کنند.
 
دبیر ستاد ارتحال حضرت امام(ره)  اهم فعالیت های فرهنگی در محل استقرار ستاد مازندران را اجرای تئاتر خیابانی،رادیو حرم، پخش فیلم، ایستگاه بلوتوث، توزیع پوستر و بسته های فرهنگی ویژه زائرین برشمرد.
 
این مقام مسئول هم چنین از برگزاری آخرین جلسه ستاد ارتحال امام(ره) استان در استانداری مازندران با حضور مسئولین کمیته ها و فرمانداران خبر داد.
 
وي از همه مسئولان و دست اندركاران اعزام 21 هزار مازندراني به مراسم سالگرد حضرت امام (ره) خواست تا با تمهيدات لازم، ايمني و آسايش زائران حرم حضرت امام را به خوبي فراهم نمايند.
 
بلباسی افزود: قرار گاه ستاد اعزام زائرین در اتاق کنترل ترافیک جاده ها در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با حضور نماینده سپاه، اداره کل پایانه ها و پلیس راه استان تشکیل شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.
 
دبیر ستاد بزرگداشت امام(ره) مازندران، همچنین از حضور  یک اکیپ بهداشتی درمانی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)در حرم مطهر امام (ره) جهت خدمات دهی به زائرین خبر داد.
 
بلباسی  در ادامه به بیان برخی مسائل در بحث فضای مجازی و فرهنگسازی پرداخت وعنوان داشت: هم‌اکنون یکی از مهمترین عرصه‌هایی که مدنظر است عرصه فضای مجازی است و به همین دلیل چند خبر نگار به همراه یک گروه مستند ساز از سازمان صداو سیمای مرکز تبرستان به مراسم ارتحال امام (ره) اعزام خواهند شد.
 
 دبیر ستاد ارتحال امام(ره) مازندرا ن در پایان خاطر نشان کرد:به جهت هماهنگی بیشتر و همکاری با پلیس راه استان ،  نماینده های سپاه در پلیس راه های محور سوادکوه، هراز و کندوان مستقر خواهند شد.
 
انتهای پیام/ب

ارسال نظرات