خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج مداحان میامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بدون امام خمینی(ره)، انقلابی بی هویت است، گفت: امام خمینی احیاگر هویت جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۰۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
علی آقائی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی با بیان اینکه اگرچه امام خمینی (ره) حرکت انقلاب خود علیه طاغوتیان را از ایران آغاز کرد و به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی ایران معروف شد، اما انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت، یک انقلاب جهانی بود.

مسئول کانون بسیج مداحان میامی با بر شمردنبرخی صفات و خصوصیات امام راحل(ره) گفت: ساده زیستی، نطق های ساده اما پرمحتوا و تاریخی، تواضع و جذبه امام خمینی(ره) باعث شد که بتواند قلب میلیاردها انسان را در سراسر جهان تسخیر کند.

وی مردمی بودن را یکی دیگر از ویژگی های نهضت امام خمینی(ره) عنوان کرد و ادامه داد: امام راحل تلاش داشتند همه چیز را به کمک مردم پیش ببرند و بدین ترتیب مبارزه با ظلم و ستم در کشور و جهان نهادینه شد.

آقائی جوان گرایی را از دیگر ویژگی های راه و نهضت امام دانست و گفت: امام راحل به جوانان اعتماد داشتند و امروز نیز وظیفه ماست که به جوانان اعتماد کنیم.

مسئول کانون بسیج مداحان میامی همچنین به مشکلات منطقه بویژه در کشورهای اسلامی رخ می دهد، اشاره کرد و افزود: در شرایط امروز که مشکلات زیادی پیش روی جهان اسلام قرار گرفته است، ضرورت توجه به رهنمودهای امام خمینی(ره) بیش از هر زمان دیگر احساس می شودو توجه و عمل کردن به اندیشه های امام راحل(ره)، رمز غلبه بر مشکلات امروز جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بدون امام خمینی(ره)، انقلابی بی هویت است، گفت: بسیاری از انقلابها در دنیا ایجاد شده است؛ اما بعد از مدتی به فراموشی سپرده شده يا به بيراهه رفته است.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از امام خمینی(ره) و خون پاک شهداست، تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز از اقتدار، اعتبار و جایگاهی شایسته در دنیا برخوردار است، به خاطر قیام بنیان‌گذار کبیر انقلاب و در ادامه رهبری‌های مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها