مسئول کمیته فاوا قرارگاه شهید فهمیده از ایجاد زیر ساخت خطوط ارتباطی در این قرارگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۴۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردارمحمدحسین دینی در گفتگو با خبرنگار    کوله بار در خصوص وظایف کمیته فاوا در قرارگاه شهیده فهمیده گفت: فراهم کردن زیرساخت خطوط ارتباطی در قرارگاه مثل انتقال خطوط تلفن ثابت و کوثر، راه اندازی اینترنت و اینترانت، اتوماسیون اداری سپاه،برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با استانهای سراسر کشور و ... از جمله عملکرد ما در قرارگاه شهیده فهمیده( ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد امام خمینی(ره) بوده است. 
 
وی ادامه داد: 14 اردیبهشت ماه بود که کمیته فاوا را تشکیل دادیم و بعد از آن جلسات لازم در جهت هماهنگی بین اعضا برای ارائه خدمات به قرارگاه شهید فهمیده برگزار شد. 
 
سردار دینی در خصوص ضرورت برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) اظهار داشت: یاد امام(ره)  باید همیشه زنده بماند، چرا که هرچه داریم از برکت ایشان بوده است. 
 
مسئول کمیته فاوا قرارگاه شهید فهمیده افزود: اگر امروز در مقابل کشورهایی همچون آمریکا سرمان را بالا گرفته ایم و تسلیم خواسته هایشان نشده ایم، به برکت وجود رهبری و تفکرات امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.
 
وی خاطر نشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، فکر مقابله با کشورهایی همچون آمریکا یک فکر دست نیافتی بود اما امام(ره) با مجاهدت خود به همه ما درس شجاعت دادند.
سردار دینی گفت: اگر می بینید که برای حل موضوع هسته ای کشورمان، وزیران امور خارجه  آمریکا و چندین کشور، شبانه روز با هیئت ایران به مذاکره می پردازند، این نشان از قدرت نفوذ کشورمان دارد. 
 
مسئول کمیته فاوا قرارگاه شهید فهمیده ابراز داشت: امام(ره) به ما استقلال، آزادی  و شهامت دادند و مسیرپیشرفت جمهوری اسلامی ایران برگرفته از تفکرات امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: راه امام(ره) راه اسلام بود و زندگی ساده ایشان باید سرمشقی برای همه ما باشد.
 
انتهای پیام/ق
 

ارسال نظرات