حجت الاسلام سیدحسن خمینی در جمع مسئولان قرارگاه شهیدفهمیده عنوان کرد:

تقدیر از زحمات مسئولان قرارگاه شهیده فهمیده/ راه امام (ره) ترسیم کننده آینده کشورمان است

حجت الاسلام سید حسن خمینی در جمع مسئولان قرارگاه شهید فهمیده، راه امام خمینی(ره) را ترسیم کننده آینده کشور برشمرد و از زحمات مسئولان این قرارگاه تشکر کرد.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۴۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدحسن خمینی، تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) ضمن بازدید از قرارگاه شهیده فهمیده، در جلسه مسئولان این قرارگاه به سخنرانی پرداخت و گفت: تا به امروز مقام معظم رهبری، 27 سخنرانی در حرم امام (ره) در خصوص ویژگی های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران داشتند، این در حالی است که 25 سال از رحلت این امام می گذرد و در آستانه بیست و ششمین سالگرد رهبرکبیرانقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: دلیل حضورم در قرارگاه شهید فهمیده، تقدیر از زحمات خالصانه مسئولان این قرارگاه بوده است؛ چرا که بخش عظیمی از زحمات برگزاری مراسم سالگرد بزرگداشت امام خمینی(ره) به دوش مسئولان قرارگاه شهیده فهمیده است و بنده به نوبه خودم از این مجاهدت ها تشکر می کنم.

سید حسن خمینی تصریح کرد: قطعا علت اصلی برگزاری این مراسم، رضایت خدا و توسل به ائمه(س) است و زحمات کشیده شده در این عرصه، یک وظیفه دینی است و یک عشق محسوب می شود؛ خصوصا برای کسانی که دوره هایی را با عشق و علاقه با امام گذرانده اند.
تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره)افزود: برگزاری مراسم سالگرد بزرگداشت امام(ره) صرفا یک بزرگداشت خشک و خالی نیست و یادآور روزهای انقلاب شکوهمند با رهبری امام خمینی(ره) است.

سیدحسن خمینی تاکید کرد: امام خمینی(ره) فقط یادآور گذشته انقلاب ما نیست بلکه آینده را برایمان ترسیم می کند. ما با قدم نهادن و ادامه دادن راه امام(ره) می توانیم آینده را آنطور که رضایتمندی خداست بسازیم.

وی افزود: امیدوارم که مراسم امسال هم در امنیت کامل و با سخنرانی شکوهمند رهبری و نظم خاص برگزار شود.

رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سالهای سال بتوانیم این مراسم را به عنوان کاری بزرگ و ارزشمند که برای جامعه ما حیاتی است، ادامه دهیم.

منبع: کوله بار

انتهای پیام/ق

ارسال نظرات