خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت کوثر سرخه گفت: قیام 15خرداد تجلی اراده الهی امام خمینی(ره) برای تشکیل حکومت اسلامی در سراسر جهان بوده است.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۵۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
مریم آزمون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار داشت: قیام 15 خرداد قیامی از دل مردم بود، که در آن وعده الهی تجلی یافت.

وی افزود: امام خمینی(ره) با تکیه برخداوند متعال قیام کردند، به این دلیل که هدفشان الهی و نیتشان خالص بودلذا وعده الهی در نصرت مجاهدین فی سبیل الله درباره قیام ایشان مصداق یافت.

فرمانده حوزه مقاومت کوثر سرخه بیان کرد:هدف حضرت امام خمینی (ره) رسیدن به قدرت نبود؛ اما با تمام قدرت و بدون هیچ تردیدی پیش رفتند تا حکومت اسلام را پس از 14 قرن دوباره برپا سازند.

آزمون خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) به مردم توجه ویژه ای داشتند، لذایکی از اهداف تشکیل حکومت اسلامی و انقلاب را اعطای آزادی به مردمی که دربند خفقان رژیم شاه بودندمی دانستند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) معتقد بودند توجه و آزادی بخشی به مردم همه از درون دین اسلام تجلی می گردد.

فرمانده حوزه مقاومت کوثر سرخه گفت: مهمترین دلیل پیروزی والهام گیری گفتمان انقلاب، از بطن قرآن بود و از آنجایی که باورهای دینی در قلب مردم نهادینه شده بود؛ بنابراین گفتمان انقلاب بردل مردم نشست ومنجر به پیروزی و تشکیل حکومت در بهمن 57 شد.

آزمون خاطر نشان کرد: قیام 15 خرداد مقدمه تشکیل حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) و زمینه ظهور منجی عالم بشریت است؛ افرادی که با تکیه بر خداوند قیام کردند هدفشان زمینه سازی برای حکومت جهانی مهدی موعود(عج) بود.

وی تصریح کرد:هدف امام خمینی(ره) تنها پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نبود؛ بلکه15خرداد زمینه ای برای تشکیل حکومت اسلامی در سراسر جهان بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت کوثر سرخه افزود: ورع و تقوا به همراه ساده زیستی، تکیه به عزم الهی و پرهیزگاری در حضرت امام خمینی (ره) متجلی شده بود.

آزمون مهمترین ویژگی حضرت امام خمینی(ره) را خداباوری عنوان کرد و گفت: امام راحل در تمامی عرصه ها و لحظات خدا را در نظر داشتند و همه کارها را به خاطر رضای خداوند انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها