خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رمز بقای انقلاب اسلامی را پیروی از منویات رهبری عنوان کرد و گفت: امروز نیز باید با وحدت و تبعیت از ولایت تلاش کنیم تا آرمان های امام راحل در تحقق جامعه مهدوی و ظهور محقق شود.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۵۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان شاهرود در مسجد غربای این شهر برگزار شد در سخنانی با بزرگداشت ایام ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد با اشاره به مبارک رمضان اظهار کرد: در آستانه ماه رمضان قرار داریم،در این ماه روزه داری، عبادت و قرائت قرآن و حضور در مسجد را در دستور کار خود قرار دهید، با حضور در مسجد است ارزش های اسلامی حفظ و زنده نگه داشته می شود.

وی افزود:: مردم سعی کنند و مراقب و به فکر هم باشند تبلیغات دشمن آنان را تحت تأثیر قرار ندهد و رفتار و کردار و سبک زندگی آنها به گونه ای نباشد که دشمن می خواهد.

آیت الله حسینی خراسانی با محکوم کردن جنایت آل سعود در کشتار مردم بی دفاع یمن گفت: عربستان تحت حمایت آمریکا چه جنایتی در این سر زمین مرتکب شده است.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: چرا زنان، کودکان، مردان سالخورده و جوانان یمنی و به چه اتهامی قتل عام می شوند و کشورها و سازمان های به اصطلاح مدافع جهانی در حمایت از حقوق بشر کجا هستند و چرا در برابر جنایت حقوق بشری که حامیان آنها در عراق، سوریه، لبنان و قطیف عربستان انجام می دهند دم بر نمی آوردند.

حسینی خراسانی با اظهار اینکه شعار آزادی و حمایت از حقوق بشر گوش فلک را کر کرد، گفت: متأسفانه در چنین دنیایی گروهک داعش زنان و دختران بیگناه را اسیر و به عنوان برده در بازار می فروشد.کدام انسان است این صحنه را ببیند و قلب او متأثر نشود.

وی با اشاره به نهضت امام خمینی(ره) بیان کرد: در قرآن کریم آیات فراوانی وجود دارد که ملت و نظام جمهوری اسلامی می تواند از مصادیق بارز و روشن این آیات باشد. اینکه کجابودیم، چه شرایطی داشتیم و چه وضعیتی بر مردم ما حاکم بود و الآن کجا هستیم، چه موقعیتی داریم و وظیفه ی ما چیست؟

وی تصریح کرد: سربریدن جوانان ، کشتن، حبس و تبعید مردان و زنده نگهداشتن زنان و نوامیس را از جمله عملکردهای وحشیانه آمریکایی ها در کشور قبل از انقلاب بود به طوری که برای حضورشان در ایران نیز حق توحش می خواستند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه، بی ریشه ای، بی نجابتی و بی بندوباری را از جمله خصوصیات آمریکایی ها دانسته و افزودند: این مردم و این انقلاب آمریکا را به اسارت در آورد، به طوری که همه دنیا دیدند لانه جاسوسی آمریکا در تهران تسخیر شد و نیروهای ذبده آنها را با دست و چشمان بسته در معرض دید جهانیان گذاشتند.

حسینی خراسانی ادامه داد: آمریکایی ها بزدل اند و در کارهایشان ریسک نمی کنند چرا که جان دوست و ترسو هستند.

وی عنوان کرد: مذاکرات هسته ای بهانه آمریکایی هاست و اگر افرادی مثل اوباما، جان کری و همه هم دستانشان و هرکس که با الفبای روان شناختی آشنا باشد در مقابل این انقلاب شکست می خورد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خطاب به برخی مسئولان نظام نیز بیان کرد: به جای اینکه به دلار و منافع دنیوی بیاندیشید، باخدمت به این نظام که ارث و نشانه عظمت شماست، همسو شوید و بپیوندید به ملت و خودتان را ارزان نفروشید؛ چرا که رفقای شما خودشان را به بهشت خدا فروختند.

وی با اشاره به ویژگی های امام راحل گفت: امام خمینی (ره) عالم عامل آگاه به زمان و شجاع و نترس و با تقوا بودند که این ویژگی ها سبب تمایز ایشان از دیگر رهبران دنیا و تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های دنیاست.

حسینی خراسانی با تأکید بر حفظ آرمان های انقلاب و امام راحل اظهار کرد: اگر ما به دنبال آرمان ها و اهداف انقلاب که توسط امام راحل بیان شده حرکت کنیم به ملت ما و انقلاب اسلامی آسیبی نخواهد رسید و ما پیروز میدان مبارزه با ظلم و ستم و بی عدالتی خواهیم بود.

وی رمز بقای انقلاب اسلامی را پیروی از منویات رهبری عنوان کرد و افزود: هدایت های امام راحل و خلف صالح ایشان تاکنون این انقلاب را از گردنه های سخت عبور داده و امروز نیز باید با وحدت و تبعیت از ولایت تلاش کنیم تا آرمان های امام راحل در تحقق جامعه مهدوی و ظهور محقق شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها