مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همین فرهنگ انتظار وفرج است که به زندگانی های ما ارزش و بها داداه است.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۸۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ مراسم گرامیداشت میلاد امام زمان (عج) و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  با حضور حجت الاسلام رحیمی امام جمعه شهرستان ابهر ، حجه الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ، سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه شهرستان ابهر ،سرهنگ کردلو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر و دیگر مسئولین در مسجد جامع شهر ابهر برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در سخنانی گفت: امام زمان (عج) مظهر خداوند هستند و همین فرهنگ انتظار و فرج است که به زندگانی های ما ارزش و بها داداه است.

وی درادامه افزود امام زمان (عج) مظهر برکات خداوند بر اهل زمین و آسمان می باشند وشناخت و معرفت به ایشان بهره مندی از برکات وجود امام عصر (عج) را در پی دارد .

حجه الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: حضرت حجت واسطه فیض الهی هستند و همدلی و خیر خواهی ،انصاف و کمک به یکدیگر موجبات رضایت حضرت مهدی موعود را در پی دارد و با این کارهاست که میتوانیم دل آن حضرت را بدست بیاوریم.

وی در پایان گفت: اعتقاد راسخ به انتظار فرج است که باعث شده است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل 1+5 و مذاکرات آنها قدرتمندانه و عزتمندانه بایستند چرا که صاحب اصلی انقلاب امام زمان (عج) می باشند.

ارسال نظرات