فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ :

یاد و خاطره امام (ره) تا همیشه تاریخ در ذهن و دل مردم می‌جوشد

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: یاد و خاطره امام خمینی (ره) تا همیشه تاریخ در ذهن و دل مردم قدرشناس این مرز و بوم چون چشمه‌ای پرخروش می‌جوشد.
کد خبر: ۸۵۲۴۶۹۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علی لشگری در جمع خادمان زائران ساوجبلاغی در حرم مطهر امام خمینی (ره) با تقدیر از حضور گسسترده و پرشور مردم در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) اظهارداشت: یاد و خاطره امام خمینی (ره) تا همیشه تاریخ در ذهن و دل مردم قدرشناس این مرز و بوم چون چشمه‌ای پرخروش می‌جوشد و هر سال که پیش می‌رود اظهار ارادت به ساحت معنوی و قدسی این عزیز سفر کرده بیشتر و بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ افزود : در مـیـان رهـبـران سـیـاسـی جـهان تا به امروز، کمتر شخصیتی به جامعیت امام خمینی (ره ) بـروز نـمـوده اسـت و شـخـصـیـت استثنایی و اسطوره ای که توانست از یک جمع پریشان و پـراکـنـده ، یـک امـت مـتـحـد بـسـازد و بـزرگ ترین انقلاب قرن را بر پا کند.

وی ادامه داد: به دلیـل هـمـیـن جامعیت اش بود که میلیون ها نفر، به استقبالش رفتند، صدها هزار نفر جان و مالشان را فدای راهش نمودند و میلیون ها نفر در تشییع پیگر مطهرش، او را بدرقه کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت:یاد و خاطره امام خمینی (ره) تا همیشه تاریخ در ذهن و دل مردم قدرشناس این مرز و بوم چون چشمه‌ای پرخروش می‌جوشد.

وی بیان کرد: امروز شاهد بودیم که خیل عظیمی از مردم , بسیجیان، جوانان و نوجوانان شهرستان ساوجبلاغ حتی آنان که حیات بابرکت امام خمینی (ره) را درک نکرده بودند با اشتیاق وصف ناپذیری در مراسم ۱۴ خرداد شرکت کرده و با تمام وجود به ابراز احساسات در سخنرانی امام خامنه ای پرداختند . وی در پایان از خادمان زائران که با تلاش شبانه روزی خود مقدمات حضور پرشور عاشقان امام راحل را فراهم نموده اند، تقدیر نمود .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار