امام جمعه نیر با بیان اینکه یاد و خاطره امام راحل برای همیشه در حافظه تاریخ و مردم ایران باقی خواهد ماند افزود: همه ما مديون امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي هستيم و بايد در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهاي ايشان تلاش كنيم.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۶۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر گفت: امروز ایران اسلامی به این جایگاه عظیم در سطح منطقه ای و بین المللی رسیده است ، همه آن مرهون روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) اقتدار، عزت و آبرو به اسلام و مسلمین بخشید، گفت: حضرت امام (ره) برای ما همه چیز است و آنچه ما امروز از احیای مجدد اسلامی داریم و عزتی که در جهان اسلام است و اقتداری که برای ایران اسلامی رقم خورده است همه مدیون حضرت امام (ره) است.

حجت الاسلام مقدسی با بیان اینکه یاد و خاطره امام راحل برای همیشه در حافظه تاریخ و مردم ایران باقی خواهد ماند، افزود: مردم به حضرت امام(ره) عشق می ورزند، برای اینکه حضرت امام (ره) سخنی جز حق نمی گفتند و جز برای خدا سخن نمی گفتند.

وی گفت: با گذشت سال ها از ارتحال حضرت امام (ره) همچنان می بینیم راه، فکر، نگاه، انقلاب و امانت امام راحل همچنان با اقتدار و عزت به راه خود ادامه می دهد.

امام جمعه نیر افزود: همه ما مديون امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي هستيم و هر چه داريم از امام راحل است و بايد در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهاي ايشان تلاش كنيم.

ارسال نظرات