زندگی نامه عالم ربانی حضرت آیت الله سید محمود نوری زاده مشکینی(دامت برکاته)در اینده نزدیک توسط انتشارات سلسله در استان قم به چاپ می رسد.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۹۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر، زندگی نامه عالم ربانی حضرت آیت الله سید محمود نوری زاده مشکینی(دامت برکاته)در اینده نزدیک توسط انتشارات سلسله در استان قم به چاپ می رسد دراین کتاب مولف سعی کرده است ناگفته هایی از زندگانی حضرتش را تدوین ودر اختیار علاقه مندان قراردهد.

زندگی سرشار از معنویات ، علمی ، خدماتی، حضرتش بسیار شنیدنی و راهبردی می باشد.

معظم له به خاطرعلاقه ای که به تدریس وتحصیل داشتند با اساتید مبرزی اشنا شده و از خرمن وجود ایشان معرفت ها وگنجینه های علمی و عملی کسب می نمایند که از آن حیث یک کتاب متقن و علمی می باشد.

عالم ربانی حضرت آیت الله سید محمود نوری زاده مشکینی(دامت برکاته) از خرمن بزرگانی چون حضرت امام خمینی(ره)،علامه طباطبایی(ره)، علامه امینی(ره) سالیان سال استفاده هایی می برده و خاطرات زیادی ازآن دوران به خاطردارند.

بررسی ابعاد سیاسی ،و خدماتی، و علمی وی ازدیگرفصل های مجزی و مفصل این کتاب می باشد که ازآن حیث یک اسناد تاریخی متقن می تواند تلقی گردد.

فصل مجزی باعنوان گنجینه معرفت معرفی آثار و مباحث معرفتی از معظم له بخش دیگری از مزینات این اثرمی باشد.

ناگفته هایی ازآثار به جامانده و اشعارترکی و فارسی از بزرگترین ارمغانات به جا مانده می تواند تلقی گردد که از آن حیث بسیار خواندی و لذت بخش ترمی باشد.

تخصص وی درحقوق ، فقه، اصول، مباحث اخلاقی ، حدیث، سیاست اسلامی ازحضرتش عالمی فاضل و با سواد تلقی نموده است.

بخش دیگر اثار به تبیین سخنرانی های وی مربوط به دوران نمایندگی دوره 5 حضرتش می باشد که بسیارخواندنی و یک سند تاریخی می باشد.

معرفی علمای مشکین شهر از دیگر مزینات این اثرمی باشد که نگارنده کتاب مرتضی کرامتی مشکینی به ان اشاره کرده است.

این کتاب با مقدمه فقیه وارسته حضرت آیت الله علامه سید حسن حسنی مازندرانی (دامت برکاته) می باشد.

ناگفته های زیادی دراین کتاب مزین بخش شده اند که درکتاب خاطرات نورانی زندگی نامه آیت الله سید محمودنوری زاده (دامت برکاته) بایستی مرور وحفظ وافرنمود.

از بهترین خصوصیات این کتاب می توان به معرفی زادگاه و اساتید معظم له و در بخشی مجزا به معرفی علمای طراز اول مشکین شهر اشاره کرد.

در فصل اسناد و مدارک تصاویرهای دوران جوانی حضرت خاطره انگیز و مزین بخش اثرمی باشد.

در این مقالات، اندیشمندان در باره جایگاه علمی و معنویایت الله نوری زاده (دامت برکاته) بخش دیگری ازمزینات اثرمی باشد.

این کتاب توسط انتشارات سلسله قریب به 450 صفحه به صورت مصور و درقالب گالینگور ،سلفون در اینده نزدیک چاپ و در اختیار علاقه مندان قرارمی گیرد.

ارسال نظرات