حجت الاسلام والمسلمين فياضي گفت: ایران تنها کشوری است که در منطقه آرامش دارد و این به خاطر ایثارگری شهدای است که تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۲۴۸۲۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی،حجت‌الاسلام "نجات فیاضی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل در اين مراسم ضمن تسلیت به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) با بیان اینکه امام معجزه گر قرن حاضر است اظهار كرد: با اينكه رژيم شاه سخن گفتن عليه شاه، عليه اسرائيل را ممنوع كرده بود، حضرت امام خميني(ره) با حضور در مدرسه فيضيه، طي سخنان کوبنده‏اي، ضمن انتقاد شديد از رژيم پهلوي و اربابان آمريکايي و اسرائيلي شاهِ ايران، پرده از جنايات طاغوت برداشتند و كليد انقلاب را رقم زد.

وي با بيان اينكه علما مرزبانان و نگهبانان دين هستند افزود: هر جا در طول تاريخ لازم شد روحانيون در مقاطع مختلف بهمراه مردم عليه استكبار قيام كرده و آنها را با قدرت و خواست الهي و كمك مردم ساقط كردند.

حجت الاسلام والمسلمین فیاضی در مورد رژيم آل سعود هم گفت: تارخ آل سعود سراسر شهوت است و آنها با نام اسلام، به اسلام ضربه مي زنند و در مسير استكبار جهاني يعني امريكا حركت مي كنند.

حجت الاسلام فياضي در مورد شهدا هم گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و شهیدان در جامعه ما قابل احترام بوده و هيچ كس حق ندارد آنها را مرده خطاب كنند چراكه خداوند در قران مي فرمائيد: گمان مبر آنان كه در راه خدا كشته شده اند، مردگانی هستند، بلكه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند.

وي با بیان اینکه از خانواده معظم شهدا و جانبازان دلجویی کنید، افزود: با هیچ چیزی نمی‌توان از ایثارگری وخون شهدا گذشت و از آنها تقدیر کرد زیرا جایگزینی برای آنها وجود ندارد

حجت الاسلام فياضي گفت: ایران تنها کشوری است که در منطقه آرامش دارد و این به خاطر ایثارگری شهدایی است که تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

شعر خوانی، مداحی و پخش کلیپ در وصف شهدا از دیگر بخش های این مراسم بود.

ارسال نظرات