فرمانده دوران دفاع مقدس در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

ملت های آزادی خواه جهان چشم به هدایت امام خامنه ای دوخته اند

امروز با گذشت 26 سال از رحلت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری سکان کشتی انقلاب و نظام را دقیقا به سمت آرمان ها و ارزش هایی که امام ترسیم کردند هدایت می کنند.
کد خبر: ۸۵۲۴۸۶۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

سردار محمد نبی رودکی فرمانده لشگر 19 فجر استان فارس در دوران دفاع مقدس در حاشیه برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج با سلام به روح بلند امام خمینی (ره) گفت: مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) است.

رودکی افزود: امام خامنه ای در تمامی ابعاد از مبارزه با استکبار گرفته تا دفاع از محرومین و مستضعفین که از اصول انقلاب ما بوده و همچنین در بعد آرمان های امام راحل در ابعاد فرهنگی و اخلاق محمدی و وحدت همه گروه ها وجناح ها همان مسیر امام خمینی را طی می کنند.

وی گفت: امروز با گذشت 26 سال از رحلت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری سکان کشتی انقلاب و نظام را دقیقا به سمت آرمان ها و ارزش هایی که امام ترسیم کردند هدایت می کند.

فرمانده لشگر 19 فجر استان فارس در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز ملت های مسلمان و مستضعف دنیا چشمشان به انقلاب اسلامی ایران است و این ملت های آزادی خواه با هدایت مقام معظم رهبری به اهداف خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: از ویژگی های مقام معظم رهبری در ابعاد علمی نیز می توان به مرجع تقلید بودن ایشان اشاره کرد و در ذوق و شعر هم ایشان سرآمد همه شعرا هستند.

رودکی خاطرنشان کرد: توجه رهبر معظم انقلاب به اقشار مختلف مردم، دلسوزی نسبت به مستضعفین در کشور و ساده زیستی از دیگر ابعاد آشکار شخصیتی ایشان است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هفتم با بیان اینکه امروز سخنان رهبر معظم انقلاب به خاطر همین ویژگی ها و شخصیت والای ایشان برای ما الگو و نمونه است تصریح کرد: توجه ایشان به گروه ها و جناح های سیاسی در کشور و همچنین مبارزین دنیای اسلام از جمله حزب الله لبنان، مردم عراق و یمن و بحرین نشان دهنده دردمندی ایشان نسبت به فشار بر مسلمانان جهان است و ما از نزدیک شاهد همراه بودن امام خامنه ای با ملت های مظلوم هستیم.

رودکی در خاتمه با اشاره به جریان فتنه و تمکین نکردن سران فتنه به قانون در سال 88 گفت: امام خامنه ای در آن زمان با درایت و مدیریت تمام به نصیحت پرداخته و از سران فتنه خواستند که به قانون تمکین کنند، نظام هم تا کنون با گذشت و رأفت با آنها برخورد کرده و جرم آنها بیش از آن چیزی است که در حصر خانگی هستند و به لطف خدا و مدیریت و هوشمندی مقام معظم رهبری از این فراز و نشیب انقلاب هم عبور کردیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار