با هدف ایجاد اتاق فکر برای حل معضلات اقتصادی؛

کارگروه توجيهي و تخصصی اقتصاد مقاومتی در كوثر برگزار شد

با هدف ایجاد اتاق فکر برای حل معضلات اقتصادی كوثر، کارگروه توجيهي و تخصصي اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان اقتصادی و اجتماعی بسیج در سالن جلسه جهاد كشاورزي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۸۸۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، در این نشست سرگرد پاسدار علي اشرفي مسئول بسیج سازندگی و دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی كوثر با اشاره به تشریح اهداف این کارگروه گفت: تولید فکر و ایده در اتاق فکری به عنوان عقبه اقتصادی شهرستان، کمک به تحقق جامعه و عدالت اسلامی، ارائه راهکار برای تحکیم اهداف و ماموریت های بسیج و مشارکت حداکثری صاحبنظران در تقویت و پیشرفت همه جانبه امور با وحدت و هم افزایی فکری در کمک به کارآمدی نظام از مهمترین اهداف تشکیل این کارگروه تخصصی است.

وی افزود: تبیین گفتمان ولایت و نهادینه سازی مطالبات مقام معظم رهبری در بسیج و جاری سازی در افکارعمومی، مشارکت حداکثری اندیشمندان بسیج در اداره، تقویت و پیشبرد اهداف، پایش محیطی شرایط کشور و بررسی تهدیدات و آسیبها با تبدیل کردن آن به فرصتهای طلایی توسعه، راهکارهای برون رفت از مشکلات شهرستان و ایجاد هم افزایی و وحدت صاحبنظران بسیج به منظور تحکیم انقلاب و کمک به کارآمدسازی و خدمت رسانی به جامعه هدف از جمله رسالتهای کارگروه اقتصاد مقاومتی است.

اشرفي با اشاره به بودجه های خوب اقتصادمقاومتی در جهت استقلال اقتصادی و خوداتکایی مردم تصریح کرد: این کارگروه با رصد و شناسایی آسیبها و تهدیدات موجود، نیازسنجی عناوین اساسی جهت بررسی در کارگروه این اتاق فکر بهترین فرصت مناسب برای بررسی معظلات اقتصادی و تبدیل تهدیدات به فرصتها در شهرستان است.

گفتني است كه در اين جلسه و كارگروه تخصصي 60 نفر حضور داشتند كه در پايان كارآموزان از نمايشگاه اقتصاد مقاومتي بازديد كردند.

ارسال نظرات