مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در اصلاندوز برگزار شد

بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ظهر امروز با حضور امام جمعه اصلاندوز و سایر قشرهای مردم ولایت‌مدار اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۸۹۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، همزمان با 14 خرداد بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) مراسم باشکوهی در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز در این مراسم ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفت:امام راحل حکومت اسلام ناب محمدی را احیا کرد.

وی به تبیین شخصیت حضرت امام (ره) پرداخت و افزود:آنچه برای حضرت امام مهم بود هدف و اتحادی بود که توام با ایمان و اعتقادات اسلامی و دینی بود.

امام جمعه اصلاندوز به خدمات بزرگ حضرت امام خمینی (ره) به نظام اسلامی در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) اندیشمند و خدا شناسی منحصر بفردی بودند که با تبیین نظریه ولایت فقیه در صدد بنیانگذاری حکومتی بر مبنای ارزش های الهی و اسلامی در جامعه بودند که با نصرت الهی و حمایت مردم این امر تحقق پیدا کرد.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به نقشه راه جامع و بی نظیر رهبر کبیر انقلاب برای پایداری اسلام ناب محمدی و انقلاب بزرگ ایران، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی بخصوص مردم و عشایر مرزنشین اصلاندوز همواره از حامیان و پشتیبانان واقعی این نظام و انقلاب و ولایت بوده اند.

وی به فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم مطهر امام راحل اشاره کرد و گفت:شجاعت، قاطعیت و مردمداری امام باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه از جمله اصول و مکتب امام راحل احیای اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی بود افزود:با توجه به نامگذاری شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب یعنی همدلی و همزبانی بین دولت و ملت،موفقیت نظام مبتی بر ساده زیست بودن مسئولان و مردمداری آنان است.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه پس از ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل رهبری شایسته انتخاب شد افزود:امروز ملت ایران یکپارچه با رهبر مدبر و آگاه به زمان خود تجدید بیعت کردند.

او در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی،امنیت و آسایش امروز نظام را به برکت ایثارگریها و شجاعتهای شهداء و ایثارگران دانست.

در ادامه این مراسم یکی از روحانیون در رثای حضرت امام راحل و شهدا مداحی کرده و عزاداران نیز به سینه زنی پرداخته و اشک ماتم ریختند.

همچنین یادواره شهدای پایگاه شهید مهدی باکری و بسیج اصناف نیز همزمان با این مراسم با حضور امام جمعه اصلاندوز،جمعی از مسئولان ادارات،فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

ارسال نظرات