با موضوع اجماع ملی روی خطوط قرمز هسته ای

اجلاس مجمع بسیج قشرعشایری برگزار شد

اجلاس مجمع بسیج قشر عشایری اصلاندوز با موضوع اجماع ملی روی خطوط قرمز هسته ای در کانون پرورش فکری این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۹۰۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، ،سرگرد "محرم بنیادی" فرمانده بسیج عشایری اردبیل و نایب رییس مجمع در این جلسه ضمن خیر مقدم گویی به راهبردهای مقام معظم رهبری در بحث هسته ای اشاره کرد و گفت:تحریمهای دشمنان سالیان سال است که بر ملت ایران جاری شده اما ملت آگاه و با بصیر ایران اسلامی با عمل به دستورات مقام معظم رهبری در مقابل این تهدیدها و تحریمها ایستادگی کرده و پیروز شده است.

وی ترویج فرهنگ بسیج، ایجاد امنیت، آموزش های فرهنگی مذهبی، تقویت دانش و علم آموزی و گفتمان سازی در جامعه را مهمترین نتیجه مجامع عمومی بسیج عنوان کرد و افزود: باید در جامعه منویات مقام معظم رهبری پیگیری شود و رهنمود های ایشان مسیر حرکت باشد.

ابوالفضل نوایی رییس مجمع بسیج شهرستان نیز با اعلام بر اینکه موضوع هسته ای یکی از مباحث روز جامعه ماست می گوید:نتیجه مذاکرات باید در راستای حفظ حقوق هسته ای ملت ایران باشد.

به گفته وی ملت ایران بخصوص عشایر اصلاندوز با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب و قدرت لایزال الهی دسیسه ها و ترفندهای دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

رییس مجمع بسیج شهرستان اصلاندوز خاطرنشان کرد:استکبار بدنبال پدید آوردن فرصتی برای نجات دادن اسراییل در منطقه و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز در سخنانی با اشاره به اهداف جلسه مجمع بسیج گفته دغدغه هسته ای نظام که دغدغه مقام معظم رهبری و ملت است در این جلسه کنکاش می شود.

وی به دلایل کارشکنی آمریکا در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت:آمریکا حقه باز و گرگ رها شده است که می خواهد امنیت و آسایش خود و رژیم صهیونیستی را فراهم سازد.

امام جمعه اصلاندوز افزود:استکبار از بدو انقلاب تا به امروز هزاران ترفند را برای جلوگیری از نظام جمهوری اسلامی بکار بسته چرا که پیام انقلاب اسلامی، آگاهی کل ملت دنیا بخصوص خاورمیانه است.

حجت الاسلام اسدزاده می گوید:الگو شدن ایران به تمام دنیا و عدم وابستگی به شرق و غرب و تکیه به خود و بیداری اسلامی است که امروز آمریکا سنگ اندازی می کند.

او با اشاره به اینکه ایران اسلامی در دنیا تحول ایجاد کرده است گفت:ایدئولوژی اسلامی(قرآن و اسلام)،حاکمیت ولایت فقیه،ارائه الگوی مبارزه ،مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دانش و پیشرفتهای علمی از عوامل اقتدار نظام اسلامی ایران هستند.

وی خطاب به مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان می گوید:مذاکره کنندگان باید هوشیار و آگاه باشند و از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

در ادامه جلسه " ابوالفضل نوایی" رییس مجمع بسیج شهرستان بیانیه پایانی جلسه امروز مجمع قشر عشایری شهرستان اصلاندوز را به حاضران مراسم قرائت کرد.

دراین بیانیه آمده است:

ما ملت ایران با تاسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر میدانیم:

اصل یک:تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضاء توافق نامه کاملأ لغو(نه تعلیق) شود

اصل دوم: دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.

اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.

اصل پنجم: هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود و گرنه مصداق توافق بد است و یک قرار د اد تحمیلی، استعماری و غیر قانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قرار دادی بدون رعایت اصول 6 گانه فوق را ندارد.

در پایان بسیجیان و اعضای شرکت کننده در جلسه مجمع بسیج قشر عشایری شهرستان اصلاندوز درحمایت از گزاره برگ ملی هسته ای و فرامین مقام معظم رهبری طومار امضا کردند.

ارسال نظرات