رئيس اداره ميراث فرهنگي شاهرود خبر داد:

استمرار اجراي طرح نظارت و ساماندهی تورهای طبیعت گردی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود از استمرار اجرای طرح نظارت و ساماندهی تورهای طبیعت گردی در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۴۹۳۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمیدرضا حسنی گفت: طرح نظارت و ساماندهی با هدف بررسی نحوه اجراي تورهای طبیعت گردی در جاذبه های طبیعی شهرستان شاهرود آغاز شده و تا پایان فصل تابستان ادامه دارد.

وي گفت: بر اساس این طرح تمامی تورهای محلی و کشوری حاضر در جنگل ابر و دیگر مناطق (جنگل اولنگ، آبشار مجن و ...) از نظر داشتن مجوز قانونی، بهره گیری از راهنمای محلی دارای مجوز و نوع  ترکیب تور تحت نظارت کامل قرار مي‌گيرند.

حسني یکی از اهداف این طرح را شناسایی و برخورد قانونی با افراد خاطی كه بدون کسب مجوز لازم نسبت به اجراي تور اقدام مي‌كنند، عنوان كرد و افزود: حمایت از گردشگران، بررسی چگونگی رعایت ضوابط و مقررات تورهای طبیعت گردی مجاز و نیز میزان رضایت مندی گردشگران از نحوه اجرای تور از دیگر اهداف اجراي اين طرح است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود به تمامی علاقمندان سفر به جاذبه‌های طبیعی توصیه کرد، برای عزیمت به جاذبه‌هاي طبيعي اين شهرستان در دفاتر مجاز خدمات مسافرتی و جهانگردی ثبت نام و از سفر با افراد فاقد صلاحیت خودداری كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار