خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: بودجه تخصیص‌یافته سپاه و بسیج به عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان 35 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ شده است.
کد خبر: ۸۵۲۵۰۷۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا در مورد برنامه امسال سپاه صاحب‌الزمان(عج) برای تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این استان اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های اقتصادی خود با مسائل یا مفاهیمی مواجه است که به‌ هیچ‌ عنوان تاکنون چه در عرصه‌ نظر و در کتاب‌های درسی و چه در عرصه‌ عمل و تجارب بشری مشابه و مابه‌ازای واقعی نداشته است.

وی افزود: بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری و ابتکار و نظریه‌پردازی و الگوسازی در این عرصه‌های جدید اقتصادی است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان ادامه داد: هر کشوری که عَلَم استکبارستیزی را برپا کند، نیازمند چنین الگوهایی است که یکی از این مفاهیم، «اقتصاد مقاومتی» است.

وی بیان کرد: اگر تمام دانش انباشته و کتاب‌های مرسوم اقتصادی دنیا را مطالعه کنید، نظریه یا تجربه‌ای مدون و مکتوب درباره‌ اقتصاد مقاومتی نخواهیم یافت.

فدا در ادامه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین امسال بودجه خوبی برای تحقق طرح‌های اقتصادی مقاومتی در کشور به‌ ویژه در استان اصفهان پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه بودجه تخصیص‌یافته سپاه و بسیج به عرصه‌های مختلف طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان 35 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ شده است، متذکر شد: این میزان بودجه در قالب تسهیلات بلندمدت با نرخ سود کم در اختیار متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اصفهان قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان ادامه داد: در صورتی‌که هر کدام از شهرستان‌های استان اصفهان به‌ صورت 100 درصد طرح‌های اقتصاد مقاومتی را انجام دهند، به‌ صورت تشویقی اعتبار بودجه‌ای به آنها داده می‌شود.

وی اضافه کرد: متقاضیانی که طرح اقتصاد مقاومتی را مدنظر دارند، می‌توانند با حضور در نواحی بسیج، ثبت‌نام و پس از بررسی و تأیید کارشناسان مربوطه از تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها