جاده های جايگزين كارون 4 تا پايان خرداد 94 آماده بهره برداری مي شود

مديركل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري در بازديد از پل قوسی كارون 4 و راه های طرفين پل گفت: با توجه به روند پیشرفت فیزیکی پروژه، پیش‌بینی می‌شود تا پايان خرداد امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۸۵۲۵۱۹۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم قاسمی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پل قوسی شاهد کاهش بار ترافیکی و افزایش ایمنی محور ارتباطی بروجن- لردگان- ایذه از یک سو و تسهیل در تردد مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و شهرکرد از سویی دیگر خواهیم بود.

وي افزود : بازگشايي اين محور ارتباطي نقش مهمي در ارتباط زميني كشور به ويژه براي تسهيل در رفت و آمد مردم استان هاي خوزستان و چهارمحال و بختياري دارد.

قاسمي به تشریح مشخصات فنی این پروژه پرداخت و گفت : این مسیر های جایگزین به طول 10 کیلومتر و 200 متر در مسیر کوهستانی و شامل 7 رشته تونل که طولانی ترین آنها 570 متر طول دارد.

مدير کل راه و شهرسازی استان در خصوص مشخصات پل کارون 4 تصریح کرد : این پل سه هزار و 875 تنی که بر روی دریاچه کارون4 و به عنوان مسیر جایگزین شهرکرد- ایذه در استان چهارمحال و بختیاری احداث گردیده است.

قاسمی خاطرنشان ساخت : پل کارون 4 به دلیل برخورداری از طول عرشه 378 متری، طول دهانه300 متری و ارتفاع 62 متری از سطح دریاچه سد، عنوان بزرگترین پل زیر قوسی کشور را از آن خود کرده است.

ارسال نظرات