شاعر آئینی برجسته کشورمان گفت: : شخصیت آگاهی مثل رهبری وقتی درباره امریکا چنین موضع گیری می کند باید برای ما راهگشا باشد، بهترین کار در مذاکرات لحاظ کردن خوشبین نبودن مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۵۲۵۳۲۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

"حجت الاسلام و المسلمین محمد زمانی" شاعر آئینی برجسته کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج مداحان با اشاره به انتشار گزاره برگ ملی(فکت شیت) مردمی و استقبال از اصول مطرح شده در آن از سوی اقشار مختلف جامعه گفت: گزاره برگ ملی اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی سالروز تولد حضرت زهرا سلام الله علیها دارد که اصول و خطوط اصلی در مذاکرات است که باید مدنظر تیم مذاکره کننده ایرانی قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنانان جمهوری اسلامی ایران هیچگاه دست از دسیسه های خود بر نمی دارند اظهار کرد: دشمانان ما همیشه در کمین هستند و ما باید بیدار و هوشیار باشیم چرا که همانظور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن خراب کاری می کند و ما باید مراقب حرکت های انها باشیم تا خدای نکرده از حیله های آنها ضربه ای نخوریم.

شاعر آئینی برجسته کشورمان بیانات مقام معظم رهبری را راهگشاترین منشور حاکم بر مذاکرات دانست و گفت: وقتی مقام معظم رهبری درباره مذاکره با امریکا و غرب می فرمایند بنده به مذاکره خوش بین نیستم ما هم باید همین روش و خط را دنبال کنیم که به صلاح کشور باشد.

حجت الاسلام زمانی با تاکید بر لزوم بهره گیری از تجربه بزرگان در مذاکره با امریکا عنوان کرد: شخصیت آگاهی مثل رهبری وقتی به با توجه به تجربه سیاسی خود درباره امریکا این چنین موضع گیری می کنند باید برای ما راهگشا باشد، فکر می کنم بهترین کار در مذاکرات لحاظ کردن خوشبین نبودن مقام معظم رهبری باشد.

وی گفت: جمله مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و راه را برای همه مشخص کرده است. مداحان و ذاکرین متعهد دلنگرانی مقام معظم رهبری را به عموم جامعه و مسئولین منتقل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات