رئیس اتاق اصناف استان زنجان:
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: همزمان با حلول ماه رمضان طرح ضیافت در زنجان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۵۳۸۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

رحیم حاج‌نایبی اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و مصرف کنندگان و اجرای خوب کنترل قیمت‌ها طرح ضیافت ماه رمضان همانند سال‌های قبل در زنجان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا، امسال از بیست و پنجم خرداد ماه تا دوم تیر ماه نمایشگاه مواد غذایی تحت عنوان طرح ضیافت در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ابراز کرد: با مشارکت اتحادیه‌های صنوف با رعایت 15 درصد زیر قیمت بازار اقلام پرمصرف و ضروری در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین عرضه می‌شود.

وی افزود: اقلام پرمصرف از جمله مواد لبنی، روغن مصرفی، خرما، برنج مواد پروتئینی مانند مرغ منجمد و گوشت وارداتی، حبوبات و کالاهای ضروری در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

حاج‌نایبی با اشاره به تخفیف 15 درصدی فروش اقلام مصرفی در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین، بیان کرد: از بیست و پنجم خرداد ماه تا دوم تیرماه مردم می‌توانند کالاهای اساسی و مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه و تامین کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان تاکید کرد: با توجه به تثبیت و کنترل بهتر قیمت‌ها، طرح تشدید نظارت و بازرسی‌ها توسط اتاق اصناف زنجان به صورت فوق‌العاده در بازار انجام می‌شود.

ارسال نظرات