ایسنا پیشتر در پروژه‌ی کثیف متهم کردن آمران به معروف...
کد خبر: ۸۵۲۵۴۱۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

خبرگزاری جهاد دانشگاهی از برگزاری کارگاه بازیگری توسط کارگردان فیلم‌ سیاهنمای جدایی نادر از سیمین خبر داد و نوشت :« اصغر فرهادی کارگاه یک روزه بازیگری را ویژه هنرجویان و دانشجویان این رشته برگزار می‌کند. »

ایسنا افزود :« این کارگاه با همکاری موسسه فرهنگی هنری «کارنامه» روز جمعه 22 خرداد ماه برگزار می‌شود. »

نگار اسکندرفر مدیر موسسه «کارنامه» به خبرگزاری جهاد دانشگاهی گفت :« فعلا این کارگاه را به صورت یک روزه برگزار می‌کنیم اما شاید بعدا یک کارگاه چند روزه هم برگزار کردیم. »

«جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی درست یک سال قبل از فیلم ضد ایرانی آرگو برنده‌ی جایزه‌ی صهیونیستی اسکار شد.

موسسه‌ی کارنامه توسط نگار اسکندر فرد تاسیس شده است . وی در سال 76 مجوز انتشار ماهنامه‌ای با همین نام را دریافت کرد . این ماهنامه‌ی به اصلاح ادبی به مدیر مسئولی این روزنامه‌نگار تا سال 84 منتشر می گشت.تا اینکه توقیف شد.نخستین شماره‌ی این ماهنامه به سردبیری هوشنگ گلشیری و سپس محمود دولت آبادی (از اعضای کانون غیر قانونی و ضدانقلابی موسوم به نویسندگان) منتشر می گشت! توقیف این ماهنامه در آن دوران فریاد ارگان خبری سلطنتی انگلستان (بی بی سی فارسی) را هم در اورد!

خبرگزاری بسیج تاکنون طی ده‌ها سند ثابت نموده است که ارگان خبری جهاد دانشگاهی متاسفانه در کنترل عناصری است که خود را مُبلّغ جریانات فاسد به ظاهر فرهنگی می‌دانند. سمپاتی آشکار برای کسانی که توسط صهیونیستها به عنوان شوالیه‌های ناتوی فرهنگی در خدمت پروژه اسلام‌ستیزی، انقلاب‌ستیزی و ملت‌ستیزی می‌دانند، جزء شاخصه‌های حرکت فرهنگی این رسانه‌ی دولتی است.

گفتنی است ایسنا پیشتر در پروژه‌ی کثیف متهم کردن آمران به معروف و ناهیان از منکر به اقدامات وحشیانه‌ای چون اسیدپاشی، همصدا با رسانه‌های صهیونیسم جهانی نقش پررنگی ایفا کرده بود.

ارسال نظرات