فرماندار کیار تأکید کرد:

ضرورت برخورد جدی با گرانفروشی

تفكيك فروشگاههای مرغ و ماهی از واحدهای خوار و بار فروشی در سطح شهرستان و برخوردجدی با گرانفروشی و يكسان سازی نرخ مواد غذايی از مصوبات جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف کیار بود.
کد خبر: ۸۵۲۵۴۳۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه كميسيون نظارت بر اصناف شهرستان كيار به رياست فرماندار و با حضور اعضا روز يكشنبه ۱۷ خردادماه در فرمانداری اين شهرستان برگزار شد.

قدمعليی مردانی در ابتدای جلسه گفت: كميسيون نظارت، كميسيونی است كه به منظور برقراری ارتباط و ايجاد هماهنگی بين اتحاديه‌ها و مجامع امور صنفی با سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در راستای وظايف و اختيارات آنها و همچنين نظارت بر اتحاديه ها و مجامع امور صنفی هر شهرستان تشكيل مي‌شود.

وی افزود:يكي از وظايف كميسيون نظارت،رسيدگي و بازرسي عملكرد اتحاديه‌ها و اتاق اصناف شهرستان و تطبيق دادن‌ اقدامات انجام شده آنها با قوانين و مقررات است كه بنده از اعضا مي خواهم اين مهم را به جد پيگيري نماييد.

فرماندار در ادامه ضمن ابراز تاسف از چند نرخي بودن قيمت ميوه و گوشت در سطح شهرستان گفت:با توجه به اينكه گوشت و ميوه تقريبا روزانه در سبدخريد مردم قرار دارد نظارت بر قيمت مواد مذكور بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

گفتني است: تفكيك فروشگاههاي مرغ و ماهي از واحدهاي خوار و بار فروشي در سطح شهرستان،برخوردجدي با گرانفروشي و يكسان سازي نرخ مواد غذايي و تعيين تاريخ برگزاري انتخابات سازمانهاي صنفي شهرستان از مصوبات كميسيون نظارت شهرستان كيار بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار