مسئول گروه جهادی رایت المهدی(ع) عنوان کرد : برگزاری اردوهای جهادی می تواند گامی موثر در جهت تحقق سیاست ها ی اقتصاد مقاومتی بردارد و تاثیر بسزایی نیز بر محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار کشور داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۲۵۶۰۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مسئول گروه جهادی رایت المهدی (عج) کرج در خصوص فعالیت های این گروه جهادی اظهار داشت: در سایه الطاف بی کران الهی و به همت جمعی از جهادگران موسسه فرهنگی رایت المهدی (عج) ، تحت عنوان گروه جهادی رایت المهدی (عج) که متشکل از 70 جهادگر می باشد تشکیل شد.

وی به اهداف این گروه جهادی اشاره کرد و گفت: همسویی و حرکت در جهت اهداف سند چشم انداز، توانمند سازی روستاییان در بخش اقتصاد مقاومتی، آموزش های احکامی و قرآنی، سازندگی، آموزش های بهداشتی و پزشکی و مشاوره در موضوعات خانواده، تربیت فرزند، همسرداری از جمله اهدافی می باشد که این گروه جهادی به آنها توجه دارد.

مسئول گروه جهادی رایت المهدی(ع) عنوان کرد: برگزاری اردوهای جهادی می تواند گامی موثر در جهت تحقق سیاست ها ی اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است بردارد و تاثیر بسزایی نیز بر محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار کشور داشته باشد.

مهدوی در ادامه گفت : گروه جهادی رایت المهدی(عج) در راستای محرومیت زدایی مناطق محروم در نوروز سال جاری اقدام به برگزاری اردوی جهادی در روستاهای عبیات ، فینیخی، قدرت آباد و فیروزآباد شهرستان بستان در استان خوزستان نمود.

وی خاطز نشان کرد : نیروهای جهادی در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادمقاومتی، آموزشی و … اقداماتی همچون برگزاری کلاس های آموزشی ، جلسات مشاوره دینی،فرهنگی و تربیتی،برگزاری نشست های پرسش و پاسخ در ارتباط با مسائل جوانان، تشکیل حلقه های صالحین و معرفت ، برپایی هیئت و دسته های عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) ، نمایشگاه کتاب، برگزاری کارگاه های پرورش قارچ و جوجه کشی، آموزش خیاطی و … نمود.

وی در خصوص فعالیت های عمرانی بیان کرد: تکمیل پروژه مسجد امام سجاد(ع) در روستای عبیات ، پی ریزی خانه مددجو کمیته امداد ، رنگ آمیزی مدارس و تجهیز و مرتب سازی آزمایشگاه مجتمع آموزشی امام حسین(ع) از جمله خدمات انجام شده در عرصه عمرانی می باشد.
ارسال نظرات