معاون شهردار زنجان:

همایش ملی نماز در زنجان برگزار می‌شود

معاون شهردار زنجان با اشاره به برگزاری همایش ملی نماز گفت: همایش ملی نماز و پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۵۷۰۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

سید سعید صفوی اظهار داشت: نماز و ارتقا سلامت روانی و اجتماعی از جمله محورهای در نظر گرفته شده برای این همایش است.

وی با اشاره به دیگر محورهای مقالات ارسالی این همایش عنوان کرد: نماز و بهزیستی روانی، تاثیر نماز در تحکیم و تقویت بنیان خانواده از دیگر محورهای این جشنواره است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان ابراز کرد: مقالات ارسالی باید با محور نقش نماز و مسجد در پیشگیری از انحرافات اجتماعی، تاثیر نماز در بهبود رفتار و سلامت سازمانی باشد.

وی نقش نماز در پیشگیری از گسترش استفاده نامطلوب از رسانه‌های مدرن را از دیگر محورهای این همایش ملی دانست و افزود: نماز و تهذیب نفس و کسب فضائل اخلاقی عرفانی نیز از جمله محورهای این همایش است.

صفوی خاطرنشان کرد: نماز و تربیت کودکان و نوجوانان و نقش نماز جماعت در وحدت‌بخشی و انسجام اجتماعی و غیره نیز از دیگر محورهای مقالات ارسالی به این همایش باید باشد.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این مراسم 19 آبان ماه امسال انجام می‌شود، تصریح کرد: زمان داوری و اعلام نتایج 5 آبان ماه امسال انجام می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش عنوان کرد: زمان ارسال مقالات تا 19 مهرماه امسال است.

ارسال نظرات