سرهنگ محتشمی راد گفت: با پیگیری گروه جهادی منتظران خورشید و به همت بنیاد برکت دو مدرسه 6 کلاسه، دو مسجد و دو خانه عالم در روستاهای منطقه صعب العبور احمدفداله ساخته می شود.
کد خبر: ۸۵۲۵۷۴۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد فرمانده سپاه دزفول- ضمن تقدیر از اقدامات جهادی منتظران خورشید گفت: با پیگیری گروه جهادی منتظران خورشید و به همت بنیاد برکت دو مدرسه6کلاسه، دو مسجد و دو خانه عالم در روستاهای منطقه صعب العبور احمدفداله ساخته می شود.

محتشمی راد افزود: طی 3 ماه گذشته دو اردوی جهادی توسط این گروه جهادی صورت گرفته که رضایت اهالی روستاها را در پی داشته است.

وی به درخواست روستاییان برای فعالیت بیش از پیش گروه های جهادی اشاره و بیان کرد: حضور جهادگران برای خدمت رسانی به مردم، امید و نشاط را به روستا آورده و دلبستگی مردم به نظام را تقویت و تحکیم
می بخشد.

فرمانده سپاه دزفول، مشارکت فعالانه کلیه دستگاه ها را از حرکت های سازندگی و محرومیت زدایی خواستارشده و افزود: خدمت به ولی نعمتان انقلاب ضرورتی اُولی است که باید در صدر برنامه ریزی ها و
فعالیت های اجرایی نهادهای مختلف قرار گیرد.

وی در پایان یادآورشد: مراکز آموزشی و فرهنگی یادآور شده به زودی کلنگ زنی خواهد شد که امیدواریم پیمانکار با روحیه جهادی این پروژه ها را جهت بهره برداری در سال 94 تحویل نماید.

گفتنی است منطقه احمدفداله متشکل از ده ها روستا در بخش شهیون شهرستان دزفول با سکونت هزاران نفراز عشایر بختیاری از امکانات اولیه نظیرآب، برق، راه و ... محروم می باشد.

ارسال نظرات