مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود از اجرای برنامه «حوضچه آرامش» در قالب طرح بوستان سلامت از ماه مبارک رمضان با رویکرد توجه به خانواده اسلامی و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در بوستان ها و پارک های شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۵۸۲۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
احمد حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری طرح بوستان سلامت در پارک های شاهرود گفت: با توجه به اجرای موفق این طرح در سالهای اخیر در پارک ها و بوستان های شاهرود به همت پایگاه های بسیج مساجد و محلات امسال نیز این طرح در بوستان ها و پارک های شهر و روستای منتخب شهرستان شاهرود اجرا می شود.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده و برگزاری جلسات مختلف با پایگاه های بسیج و ارگان های مربوط از ماه مبارک رمضان طرح بوستان سلامت با رویکرد توجه به خانواده اسلامی و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در بوستان ها و پارک های شهرستان شاهرود اجرا می شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با اشاره به اجرای برنامه«حوضچه آرامش» در طرح بوستان سلامت امسال گفت: با توجه به برگزاری این برنامه در اجلاسیه شهدای شهرستان و استقبال عموم مردم از این برنامه با هماهنگی انجام شده با حوزه های بسیج جامعه زنان این برنامه در بوستان های منتخب شاهرود اجرا می شود.

حسین پور تصریح کرد: در برنامه «حوضچه آرامش»به سبک زندگی اسلامی و غربی خانواده و مقایسه بصری و المانی این موضوع پرداخته شده است و انشالله این موضوع در قالب غرفه هایی در بوستان های سلامت شاهرود اجرا می شود.

وی افزود: بسته مطالعاتی این برنامه برگرفته از کتاب خانواده است که بر مبنای سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری ادوین شده است و از این رو عنوانی که برای این برنامه انتخاب شده است، تعبیری است که ایشان از کانون خانواده داشته اند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود عنوان کرد: در بخش خانواده متعالی تلاش شده ارزش ها، باورها و شیوه زندگی خانواده ایز پایبند به اعتقادات مذهبی و آرمان های انقلابی حرکت کند و در طرف مقابل خانواده ای بی تفاوت نسبت به مسائل اعتقادی و باورهای مذهبی و گرفتار آسیب های عصر کنونی تصویر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها