رئیس سازمان بسیج ورزشکاران معتقد است مذاکره کنندگان هسته ای نباید در مذاکرات از حقوق ملت کوتاه بیایند.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۳۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکراتی که با کشورهای 5 + یک دارند در خطوط ترسیم شده توسط نظام و رهبری باید حرکت کنند و در حال حاضر هم همین مسیر طی می شود. به هر حال آنها مدافع حقوق ملت هستند و در این باره وظیفه سنگینی دارند.

آذرنوش درباره گزاره برگ ملی هسته ای اظهار داشت: مذاکره کنندگان هسته ای به طور قطع می دانند در مذاکراتی که در جریان است باید شاخص هایی که مردم ما همواره در طول مسیر انقلاب و جنگ داشته اند را در نظر بگیرند.این را مردم در طول هشت سال دفاع مقدس با پایداری هایشان نشان داده اند و حالا هم در بحث هسته ای هم از حقشان کوتاه نمی آیند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران افزود: استفاده از انرژی مدرن و پاک هسته ای یکی از حقوق مسلم ما است اما خب غربی ها نمی خواهند که این اتفاق بیفتد. به طور قطع ولی تیم مذاکره کننده هسته ای در این مسئله و خواسته مردم کوتاه نخواهند آمد و ملت ایران هم از انرژی هسته ای مانند بقیه کشورها استفاده خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال کوتاه نیامدن از حقوق ملت، یک مطالبه عمومی است و مذاکره کنندگان هسته ای هم در این راستا گام برخواهند داشت تا نگذارند حق مردم زیر پا گذاشته شود و با اقتدار در مذاکرات باید عمل کنند. نباید طوری باشد که پس از چند بار مذاکره به سر جای اول برگردیم و اقتدار ایران که موضوعات مختلف خودش ار نشان داده باید در بحث هسته ای هم خودش را نشان دهد.

ارسال نظرات