رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر عنوان کرد
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام نخستین تیم درمانی به سرزمین وحی در ۲۶ مردادماه خبر داد و گفت: علاوه براین براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۹۰ تن دارو تا دو هفته آینده به عربستان ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۳۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدعلی مرعشی درباره اقدامات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر برای حج تمتع امسال اظهار کرد: معاینات زائران چندی پیش شروع شده است، به طوری که می‌توان گفت برخی از استان‌ها 90 درصد معاینات را انجام داده‌اند و در مجموع بیش از 20 درصد از معاینات صورت گرفته است.

وی افزود: بسته بندی‌های 90 تُن دارو انجام شده است، به طوری که می‌توان گفت تنها هماهنگی‌های با مسئولان کشور عربستان برای تعیین زمان فرود هواپیماهای حامل دارو و تجهیزات باقی مانده که هواپیمایی ایران ایر در حال انجام آن است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خاتمه با بیان این مطلب که در تلاش هستیم طی یک تا دو هفته آینده ارسال داروها صورت پذیرد، اظهار کرد: در مجموع باید گفت قبل از اینکه حج تمتع آغاز شود به عبارتی چهار تا پنج روز قبل از آن تیم‌های پزشکی به عربستان اعزام خواهند شد تا هماهنگی‌های لازم را برای راه اندازی بیمارستان و درمانگاه انجام دهند.

ارسال نظرات