فرمانده انتظامی استان البرز خبرداد

260 کیلوگرم حشیش در البرز کشف شد

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 260 کیلو و 300 گرم حشیش طی دو عملیات جداگانه از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۷۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی به نام «ع ـ الف » در محمدشهر کرج مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از شناسایی منزل متهم و اطمینان از حضور وی در داخل منزلش اقدامات بعدی در جهت دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

کامرانی صالح بیان داشت: از آنجایی که اطلاعات اولیه در خصوص شناسایی متهم با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صورت گرفته بود بنابراین ماموران عملیات ویژه پلیس استان البرز با هماهنگی مقام قضایی و طی یک عملیات مشترک با ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ پس از محاصره مخفیگاه نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

به گفته این مسئول در بازرسی از منزل نامبرده 195 کیلوگرم حشیش و یک دستگاه ترازوی توزین موادمخدر و در بازرسی از خودرو متهم نیز مقدار 6 کیلوگرم حشیش کشف و به همراه متهم دستگیر شده جهت تشکیل پرونده به پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: همچنین ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز روز گذشته از فعالیت فردی به نام «ه ـ ع» در امر خرید و فروش موادمخدر در منطقه حصارک کرج مطلع شدند.

وی افزود: بنابراین بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز قرار گرفت و اقدامات اطلاعاتی بعدی در خصوص شناسایی مخفیگاه متهم آغاز شد.

این مسئول ادامه داد: ماموران پس از شناسایی منزل متهم و اطمینان از حضور وی در آنجا با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد 58 بسته حشیش به وزن تقریبی 59 کیلو و 300 گرم با لفافه کشف کردند.

کامرانی صالح بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهم توقیف و به همراه وی و مواد مکشوفه جهت تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها