فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با شناسایی چهار نفرعامل شهادت ستوانیکم جواد مرادی، دو تن آنان در درگیری با پلیس کشته و دونفردیگربه دام افتادند.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۸۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در گفت‌ و گو با فارس اظهار داشت: در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری تعدادی سارق مسلح از سوی ماموران پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان تعقیب این تبهکاران، متاسفانه ستوان یکم جواد مرادی از نیروهای پلیس آگاهی استان البرز بر اثر شلیک گلوله به شهادت رسید.

این فرمانده ارشد انتظامی بیان داشت: در همان لحظه این اشرار از دست قانون و پلیس فرار کردند، اما پرونده در دستور رسیدگی فوری و ویژه نیروی انتظامی استان البرز قرار گرفت.

کامرانی صالح اعلام کرد: خوشبختانه در کمتر از یک ماه 4 سارق مسلح که در شهادت مامور پلیس استان البرز نقش داشتند، شناسایی شدند.

وی اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه این تبهکاران در شهر خرم آباد از توابع استان لرستان، شامگاه یکشنبه هر 4 سارق مسلح در مخفیگاه خود به دام افتادند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز تصریح کرد: در درگیری اشرار با پلیس، 2 نفر از عوامل شهادت مامور پلیس استان البرز به هلاکت رسیده و 2 نفر دیگر دستگیر شدند.

کامرانی صالح در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی از تمام توان خود برای حفظ امنیت و آسایش مردم استفاده کرده و لحظه‌ای در برابر تبهکاران و اشرار غفلت نمی‌کند.

اخبار مرتبط
پیکر شهید «ستوانیکم جواد مرادی»در کرج تشییع شد+ تصاویر


ارسال نظرات
پر بیننده ها