فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی به لکه‌گیری، روکشی و آسفالت جاده اردبیل تا ۳ راهی سرعین اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۵۲۶۰۲۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی اردبیل با اشاره به پروژه آسفالت و روکشی و لکه‌گیری بزرگراه اردبیل به سرعین اظهار داشت: در این مسیر به طول 6 کیلومتر لکه‌گیری و 4 کیلومتر روکش آسفالت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: 60 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی به لکه‌گیری، روکشی و آسفالت جاده اردبیل تا 3 راهی سرعین اختصاص یافته است که امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر شاهد اجرایی و عملیاتی شدناین پروژه باشد.

زنجانی در بازدید از مسیر پل زیرگذر حکیم قشلاقی که با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود، افزود: این پل نیز با هدف دسترسی آسان و بدون خطر به روستاهای اطراف و دور زدن به طول 30 متر و دهنه 8 متر در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه‌ها جلوه‌ای مناسب در مسیر گردشگری اردبیل به سرعین برای مردم و مسافران ایجاد شود.

ارسال نظرات