افتخار افرینی کانون های فرهنگی و هنری شهدای اندبیل (خلخال) و ثارالله کوثر در دوره تکریم از خادمان طرح تلاوت نور در مشهد مقدس با تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد
کد خبر: ۸۵۲۶۰۳۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، دوره تکریم از خادمان قرآنی طرح تلاوت نور در مشهد مقدس باحضور مسئولین کشوری و لشگری برگزار و کانون های فرهنگی و هنری شهدای اندبیل از شهرستان خلخال و کانون قرآنی ثارالله از شهرستان کوثر در این مراسم تجلیل شدند.

در گفته سید اسمائیل هاشمی مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای اندبیل : این دوره با موضوعاتی همچون بررسی جایگاه طرح تلاوت نور در توسعه آموزش عمومی قرآن کشور و راه کارهای ارتقای آن، بررسی جایگاه حفظ قرآن در مساجد، بررسی شیوه های جذب خیرین قرآنی، توانمند سازی خانه های نور، ارتقای تلاوت نور، ارائه تلاوتهای مجلسی، محفلی و مسجدی و آشنایی با فنون و روش های قرائت و مدیریت فرهنگی مسجد با تکیه بر برنامه ریزی های قرآنی با حضور اساتید قرآنی برجسته کشوری ارائه گردید.

لازم به ذکر است که کانون فرهنگی و هنری شهدای اندبیل از کانون های فعال استان اردبیل می باشد که افتخارات زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است که از جمله آنها کسب رتبه برتر کانون قرآنی استان اردبیل در 18 اسفندماه 1393 بود که در سالن فدک اردبیل با حضور استاندار محترم و تنی چند از مسئولین استانی از مدیر این کانون با اهدا لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد. این کانون در طول سال و بخصوص در ایام تعطیلات شاهد برگزاری کلاس های متعددی منجمله کلاس های قرآنی در رشته های مختلف، نقاشی، طراحی، هنرهای تجسمی و ... در تمامی رده های سنی برای خواهران و برادران می باشد.

ارسال نظرات