کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد در تراز انقلاب اسلامی برگزار شد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد در تراز انقلاب اسلامی و در تراز مردم استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۶۰۳۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در جلسه استانی امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: مردم کردستان، مردمی متدین و دیندار هستند که نسبت به مسائل دینی توجه ویژه‌ای دارند.
وی خاطرنشان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در دو سال اخیر جایگاه خود را در استان و کشور پیدا کرده است، تا جایی که اکنون مقام برتر کشور در اجرای این فرایض الهی را داریم.
وی کسب این عنوان را نتیجه اهتمام جدی اعضای ستاد استانی و شهرستانی خواند که ریشه آن به تدین و اعتقاد مردم استان و نیز همت و تلاش مسئولان در اقدامات موثر فرهنگی برمی‌گردد و این قابل تحسین است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: در جلسه‌ای که با حضور دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در تهران برگزار شد، حجت‌الاسلام زرگر مراتب قدردانی خود را از اعضای ستاد کردستان اعلام کردند.
رجبی در ادامه گفت: از آنجایی که استان کردستان زمینه‌های لازم را دارد، می‌توان اقدامات بیشتری انجام داد و ما به عنوان مسئولان و اعضای ستاد احیا وظیفه بیشتری داریم تا امر به معروف و نهی از منکر را آنگونه که لازم است، در این استان فرهنگی نهادینه سازیم.
وی همچنین در پایان نهادینه‌ شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را ضامن امنیت و سلامت جامعه و جلوگیری از رواج منکرات خواند و گفت: اجرای این دو فریضه الهی زمینه‌ساز امنیت اجتماعی است و باید زمینه را برای احیا، ترویج و اثرگذاری بیشتر این دو فریضه فراهم کنیم.

فرمانده سپاه کردستان در ادامه به برگزاری کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد اشاره کرد و با تقدیر از مجموعه مسئولان استان در برگزاری این برنامه فاخر فرهنگی، گفت: به همت مسئولان و مردم استان، این برنامه فرهنگی موثر در تراز انقلاب اسلامی و در تراز مردم استان برگزار شد.

در این جلسه، از خدمات و فعالیت‌های ارسلان ازهاری معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان تقدیر و علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان معاون جدید ستاد احیا معرفی شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار