ویژه برنامه‌های شبکه قرآن در رمضان؛ از «یاد خدا» تا «خلوت انس»

شبکه قرآن سیما ویژه برنامه های رمضانی خود را معرفی کرد. این ویژه برنامه‌ها شامل گفت و گوهای قرآن محور و درس های اخلاق، قرائت قرآن و برنامه هایی با محور این کتاب آسمانی خواهند بود.
کد خبر: ۸۵۲۶۱۷۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف برای پخش در ماه مبارک رمضان معرفی شدند. این ویژه برنامه‌ها به شرح زیر است:

«خلوت انس» عنوان ویژه برنامه گفتگو محور سحرگاهی شبکه قرآن سیما است که همه روزه از ساعت 2:30 بامداد به صورت زنده با حضور فعالان حوزه های قرآنی، دینی و مذهبی روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

«ترتیل جزء خوانی قرآن کریم» از آران و بیدگل و حرم مطهر امام رضا (ع) در ساعت های 4:30 و 10:30 به صورت زنده و همچنین جزءخوانی سه زبانه در ساعت 1:30 بامداد که همه روزه پخش خواهد شد.

«ضیافت» ویژه برنامه ی افطار و اذانگاهی مغرب این شبکه است که به بررسی زندگی علما و بزرگان مذهب شیعه با حضور خانواده‌ها و نزدیکان ایشان می‌پردازد و قرار است همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 19:15 به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن این شبکه برود. 

ویژه برنامه شبانگاهی «اهالی بهشت» با پرداختن به مسائل روز جامعه با حضور ورزشکاران، هنرمندان و برخی مسئولین نظام هرشب از ساعت 23 به صورت زنده میهمان مخاطبان شبکه قرآن سیما خواهد بود.

«طرح قرآنی 1449» نیز با محور حفظ سوره مبارکه یس و همچنین پرداختن به 30 موضوع قرآنی با مضمون سبک زندگی قرآنی از جمله برنامه های ماه مبارک است که همه روزه از ساعت 17 به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

سخنرانی مراجع معظم تقلید و خطبای برجسته کشور تحت عنوان «بیان» در 2 واحد زمانی 6:30 و 21 و همچنین سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی (چشمه معرفت) در ساعت 13:45 از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

«باغ رؤیایی» و «به وقت نوجوانی» 2 بخش ویژه مخاطبان کودک و نوجوان این شبکه است که با محور طرح قرآنی 1449 در ساعت های 16 و 16:30 به روی آنتن می‌رود.

«یاد خدا»، «مسابقه قاری برتر»، «ارتباط با نمایشگاه قرآن کریم» (باغ موزه و مصلی) ، «قصه های قرآنی» (انیمیشن) ، «با شهداء در ضیافت نور»، «رمضان درملل اسلامی» و «عروه الوثقی» (احکام ماه رمضان) از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ماه هستند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار