پدر شهید احمدی‌روشن در کرج:

دشمن نمی‌خواهد ما در دانش هسته ای به موفقیت برسیم

پدر شهید احمدی‌روشن در کرج گفت: دشمن نمی‌خواهد ما در دانش هسته ای به موفقیت برسیم اما جوانان ولایی بار دیگر استقامت کرده و اگر لازم باشد هزاران مصطفی دیگر به شهادت می‌رسند.
کد خبر: ۸۵۲۶۲۷۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
دشمن نمی‌خواهد ما در دانش هسته ای به موفقیت برسیم/ اگر لازم باشد هزاران مصطفی دیگر به شهادت می‌رسند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پدر شهید مصطفی احمدی‌ روشن در همایش مردمی "به غرب باج نمی‌دهیم" که سه شنبه شب با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان کرج برگزار شد اظهارداشت: من شرمنده مردم استان البرز و مردم ولایی شهرستان کرج و دیگر مردم شهیدپرور ایران هستم و با دیدن همایش‌های خودجوشی چون مراسم امروز مطمئن شدم که جوانان ایران همچنان در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.
وی با بیان اینکه برخی مسائل را به صورت شفاف با مردم مطرح کنم عنوان کرد: در سال‌های اخیر و با مذاکرات ایران با 1+5 ما یک مقدار دلسرد شده بودیم چرا که احساس می‌کردیم خون مصطفی و مصطفی‌ها که برای اقتدار ایران اسلامی و تحقق منویات رهبری به شهادت رسیده‌اند، بی‌دلیل فدا شده است.
رحیم احمدی روشن با ابراز تاسف از استفاده از کلمات نامناسب توسط برخی از مسئولین دولتی اظهارکرد: باعث تأسف است که برخی مسئولان زمانی که به رأی مردم نیاز دارند آنها را افرادی مقاوم و دارای محسنات ویژه خطاب می‌کنند و زمانی که این مردم می‌خواهند مطالبات خود را بیان کنند تبدیل به مردمی بی‌سواد، راننده تاکسی، لبوفروش و گروه فشار می‌شوند.

پدر شهید احمدی‌ روشن ادامه داد: همانطور که شما دوران نحس رژیم شاهنشاهی را طی کرده و حرفهای خود را به گوش دنیا رساندید، هم اکنون نیز انتظار می رود حرف خود را حتی اگر در مساجد هم نگذاشتند بر بالای پشت بام ها فریاد بزنید و  مسئولان اگر عزت و آبرویی دارند و اگر پشت‌میزها نشسته‌اند باید بدانند که مردم ولی‌نعمت‌ آنها هستند و تک تک مدیران دولتی نوکر مردم هستند.

رحیم احمدی روشن با ذکر دو ضرب المثل "آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است” و "آینه گر نقش تو بنمود راست، خود شکن آیینه شکستن خطاست”، گفت: مسئولان باید مردم را آیینه و دوست خود بدانند و اجازه حرف زدن به آنان بدهند.

وی همچنین با اشاره به واقعه غدیر در خصوص دیانت با ذکر تمثیلی عنوان کرد: اگر در واقع ما شیعیان در جریان غدیر، کوتاه آمدیم و گرنه حقانیت علی(ع) را اثبات می کردیم اما در جریان امام حسین(ع) کوتاه نیامده و هر ساله این مصیبت را یادآوری می کنیم، در حال حاضر نیز ما برای مطالبات خودمان اجازه نمی دهیم این مسئله ساکت بماند.

پدر شهید احمدی‌روشن با اشاره به اینکه در مورد علم هسته ای تخصصی ندارد در خصوص مذاکرات هسته ای نیز گفت: مذاکرات هسته‌ای اخیر از توافقات لوزان به عنوان توافقات منحوس است چرا که در سال‌های 82 تا 84 بر اثر خوش‌خیالی و خواب خوش مسئولان کلاه گشادی بر سر آنها رفت و غربی‌ها و دشمنان این کشور تمام فعالیت‌های هسته‌ای ما را مهر و موم کردند.

وی با ذکر خاطره‌ای از فرزند شهیدش که از دانشمندان هسته‌ای بود عنوان کرد: مصطفی می‌گفت در زمان مهر و موم سایت هسته‌ای به ما اجازه نمی‌دادند که نزدیک سایت شویم  و تلویزیون مدار بسته تعبیه شده بود، به نحوی که مصطفی ابراز می کرد ما جرأت نمی کنیم از کنار سایت رد بشویم و قصد داشت که صنعت هسته ای را ترک کند اما من مانع شدم.

پدر شهید احمدی‌روشن افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب فریاد برآوردند که باید مهروموم‌ها شکسته شوند چهار پنج جوان شبانه‌روز کار کردند و صنعت هسته‌ای ما را به پیشرفت‌های چشمگیری رساندند اما امروز و با توافقات اخیر کلاه گشاد دیگری سر مسئولان ما گذاشته‌اند و باید فریاد بزنیم که دستاوردهای هسته‌ای را به حراج گذاشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن نمی‌خواهد ما در دانش هسته ای به موفقیت برسیم اما جوانان ولایی بار دیگر استقامت کرده و اگر لازم باشد هزاران مصطفی دیگر به شهادت می‌رسند که این سخنان پدر شهید احمدی‌روشن به طور مکرر با فریادهای الله‌اکبر مردم استان البرز تأیید و همراهی می‌شد.

رحیم احمدی روشن در پایان با بیان اینکه مصطفی به صنعت هسته ای معتقد بود گفت: مصطفی می گفت غنی سازی ۲۰ درصد موجب می شود تا دست نظام در مقابل دشمنان پر بوده و دشمنان بدانند که ما از غنی سازی نیم تا ۲۰ درصد و به بالا عاجز نیستیم و احتیاجی به کمک آنها نداریم که به حمدالله این کار انجام شد اما متاسفانه مسئولان قدر این صنعت، اقتدار و آرمان کشور را ندانستند و چوب حراج به صنعت هسته ای ما زدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها