احسان غدیری، داستان نویس، گفت: سینما و تلویزیون نیازمند محتوا هستند و یکی از منابع خوب و غنی برای تولید این محتوا می‌تواند ادبیات داستانی انقلاب اسلامی تولید شده توسط نویسندگان این عرصه باشد.
کد خبر: ۸۵۲۶۳۰۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، احسان غدیری، داستان‌نویس، که تاکنون برگزیده چند جشنواره ادبی بوده است، درباره لزوم حمایت از هنر انقلاب اسلامی گفت: سنگرسازی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حمایت از آثار ادبی و هنری امکان‌پذیر می‌شود.

غدیری ادامه داد: بسیاری از آثار ادبی در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی تولید می‌شوند که متاسفانه در حد همان کتاب مکتوب باقی می‌مانند، در حالی که این‌ها می‌توانند برای تولید فیلم و سریال استفاده شوند و از این نظر به میان مردم و مخاطبان عام راه پیدا‌ کنند.

به گفته این نویسنده سینما و تلویزیون نیازمند محتوا هستند و یکی از منابع خوب و غنی برای تولید این محتوا در حوزه انقلاب اسلامی می تواند ادبیات داستانی تولید شده توسط نویسندگان این عرصه باشد.

نویسنده رمان «تبخال» ادامه داد: حوزه دیگری که می تواند آثار شاخص و برگزیده تولید شده توسط نویسندگان داستان انقلاب را به شیوه روز عرضه کند و به نوعی داستان‌های نویسندگان ما سرمنشأ آن‌ها باشد، بازی‌های رایانه‌ای است، زیرا امروز یکی از حوزه‌های مورد توجه نوجوان‌ها و جوان‌های ما همین بازی‌های رایانه‌ای است. چرا ما نباید با محتوا و محوریت انقلاب اسلامی برای تاثیرگذاشتن و شناساندن علت خیزش و قیام مردم در مقابل طاغوت زمانه به قشر نوجوان و جوان معاصر، بازی‌های رایانه‌ای تولید کنیم؟

غدیری با بیان اینکه موضوع ادبیات انقلاب اسلامی گزینه مناسبی برای اشاعه فرهنگ، باورهای اعتقادی، آرمان‌ها، و استقلال مردم این زادبوم است، افزود: برای اشاعه این فرهنگ می‌توان از راه‌ها و گزینه‌های مختلفی بهره برد و تاثیرگذار واقع شد. به شرط اینکه از این آثار و نویسندگان این حوزه‌ها حمایت شود و استعدادهای خوب را نیز شناسایی کرد.


ارسال نظرات