مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت : از ابتدای اردیبهشت سال جاری 140 هزار نفراز سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور و بصورت خانوادگی از مناطق عملیاتی استان بازدید کرده اند.
کد خبر: ۸۵۲۶۳۶۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرنگار سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه استان کرمانشاه آمادگی صددردصدی برای میزبانی از کاروان های راهیان نور سراسر کشور را دارد، گفت: استان کرمانشاه که در زمان دفاع مقدس خط مقدم جبهه بود، هر ساله میزبان هزاران نفر از سراسر کشور در قالب کاروانهای راهیان نور است که خاطرات جنگ را در این استان مرور می کنند.
 
وی بیان داشت: یادمان های شهدای پاوه،مرصاد، بازی دراز،مطلع الفجر، قصرشیرین و پادگان ابوذر از ابتدای اردیبهشت امسال، میزبان 140 هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور بوده اند.
 
این مسئول وضعیت مکان های اسکان زائرین راهیان نور را در این استان مطلوب دانست و گفت : در سال جاری پذیرای اسکان 19 هزار نفر از سراسر کشور در کرمانشاه بوده ایم.
 
وی به اعزام 10 هزار نفر از بسیجیان، فرهنگیان، روحانیون و مردم استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب کشور در سال جاری اشاره کرد و افزود: حضور اقشار مختلف مردم در این سفرهای معنوی نشان‌دهنده عمق ارادت ملت ایران به شهدا و قدردانی از جان‌نثاری آنها است.
 
یوسفی راد بابیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور یک اقدام فرهنگی است، افزود: تجربه ثابت کرده سفرهای معنوی به مناطق عملیاتی در قالب اردوی راهیان نور، بهترین روش برای ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس است.
 
این مسئول ادامه داد: تا زمانی که بر مدار شهدا باشیم آینده کشور تضمین شده است و یکی از راه های تذکر یاد شهدا همین حرکت بزرگ کاروان های راهیان نور است.
 
یوسفی راد تصریح کرد: حرکت عظیم کاروان های راهیان نور مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری است و باید در این مسیر قدم های موثر برداشته شود.
 
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان کرمانشاه در پایان از آمادگی استان کرمانشاه برای پذیرش و اسکان زائرین خبر داد و گفت : تدارک وپشتیبانی کاروان های راهیان نور،بدرقه واستقبال و اسکان مطلوب و همچنین فضاسازی یادمان های شهدا و اردوگاههای محل اسکان از اقدامات این سازمان برای حضور مطلوب و منسجم تر زائرین عزیز در این استان است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات