جمعی از مسئولین شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری با خانواده خردسالترین رزمنده شهید کشور دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۲۶۴۰۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رییس بنیاد شهید و امورایثارگران لردگان به همراه فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان با حضور در منزل شهید گرانقدر ظفر خالدی در روستای تنگلوره از توابع لردگان با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

عباس طیب پور، هدف از این دیدار را ارج نهادن به مقام والای حضرت علی اکبر علیه السلام به عنوان الگوی جوانان عنوان کرد و افزود: امروز اگر اقتدار ایران جهانی شده است همه را مدیون رشادت های شهدا هستیم و اکنون وظیفه جوانان و نوجوانان نسل جدید است تا ادامه دهنده راه شهدا باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لردگان، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهدا، تصریح کرد: کمترین کاری که از دست ما بر می‌آید زنده نگه داشتن یاد شهداء است و امید است که از رهروان لایق آنان باشیم.

ابوالقاسم کریمی، فرماندار لردگان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ظفر خالدی خردسالترین رزمنده شهید کشور خاطر نشان کرد: خداوند با وساطت شهدا افتخار خدمت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ما عنایت کرده و امید است که با خدمت درست در روز قیامت شرمنده شهداء گرانقدرمان نباشیم.

گفتنی است: شهیدظفر خالدی در تاریخ بیست و سوم خرداد سال 61 در شلمچه در حالی که 12 سال بیشتر نداشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات